swatu napisał(a):a jesli po wymianie tych czujników problem nie zginie ,gdzie szukac dalej przyczyny? czytałem ze moze tez licznik przekłamywac .
GOLF pod VAGA:
Rozgrzać silnik i
1) Engine > blok 007 -ostatnia pozycja
2) Instrumente (Zestaw Wskaznikwow (17) > blok 003 -pierwsza pozycja
i porównaj te wyniki
*(pierwszy to temperatura silnika, drugi to temperatura pokazywana na licznik) musza byc one zblizone do siebie + - 3/5 stopni
Jak wszystko jest dobrze to znaczy ze licznik...
Co do czujnika wkreconego w chlodnice zostaw go napierw sprawdz jaka temperature ma silnik
ten czujnik mozna sprawdzic czy dziala mostkujac dwa piny we wtyczce od czujnik ze soba np kabelkiem
1+2 (pierwsza predkosc) 1+3 (druga predkosc wiatraka)...
On wlacza sie jak temperatura silnika ma ok 95 stopni tylko ze zalezy to tez od czujnika dlatego wazne jest aby kupic odpowiedni. Jesli czujnik temperatury bedzie walniety to i wiatrak bedzie szalał
Czujnik temp mozna tez sprawdzic ale miernikiem elektrycznym
Co do kupna to nie kupuje najtanszego ani najdrozszego
Polecam firma SWAG dobra cena a troszke drozszy FAE