ja tam kartonu nie potrzebuje... wczoraj po katowicach z 4 osobami na pokładzie trochę pojeździłem i potem od katowic aż po żory miałem 100 stopni na wskaźniku (fakt nie oszczędzałem autka ) dopiero jak skręciłem na wodzisław to po paru kilometrach spadło do 90 stopni i tak już zostało
ja takze nie poitrzebuje kartonu bo u mnie jest cacy jeden plus toz e szybciej sie angrzewa z kartonem anwet przy odpowiedzniej pracy silnika to troche trwa:P
no wlasnie a u mnie jest tak ze wskazowka temperatury zatrzymuje sie po rozgrzaniu na srodku i za nic nie chce isc w dol ani w gore bez wzgledu czy stoje w korku czy jade...czy to normalne?
jeśli się zatrzyma na środku to znaczy że wszystko wporzosiu z twoim termostatem... nic tylko się cieszyć... ideał... a dla kolegów powyżej - ja miałem uszkodzony termostat to znaczy temperatura na trasie nie przekraczała 70 stopni i miałem całkiem niezłe spalanie - niecałe 7 litrów na trasie... termostat wymieniłem jak zaczynała się zima i teraz spalanie większe (wiadomo jak to w zimie) dopiero w lecie będę mógł porównać spalanie z nowym termostatem.... cieszy mnie bardzo fakt że po wymianie szybciej nagrzewa się wnętrze autka... POZDRAWIAM
zgadza sie kiedy silnik jest niedogrzany podaje wiecej paliwa wiec spalanie wzrasta aco do kolegi ktoremu nie rusza sie wskazowka hehe to tylko pogratulowac u mnie takze to w ten sposob wyglada:D:D pozdro
Bardzo proszę wszystkich o pomoc. Mam VW Golfa 3 1.4 l. ABD z 1993 roku. Chciałem sie dowiedzieć jaki powinien byc kolor czujnika temperatury cieczy chłodzacej. Mam zielony ale czy taki powinien być czy może żółty? Poprzedni właściciel powiedział że nie wiedział jaki powinien być i wkręcił zielony. Prosze pomóżcie mi z tym czujnikiem.
Witam panowie, mam taki problem w moim golfie jak jadę w trasie pokazuje mi temperaturę silnika około 80 stopni ale jak jadę w korku temperatura zaraz skacze na prawie 110 i wtedy załącza się dopiero wentylator. Stawiam na czujnik temperatury, a co wy na to. Następny problem to zobaczyłem że mam wyciek spod separatora oleju oraz po rurce która z niego wychodzi, czy ktoś to naprawiał proszę o poradę. Pozdrawiam.
u mnie jest cos podobnego i mam walniety wskaznik temperatury.i zle podaje na zegarze tem.tem.jest 110 a tak naprawde to jest temperatura około 90(troche ponad) i załącza sie wentylator...a jak miałem czujnik temperatury walniety to temperatura pokazywała mi zawsze ponad 110 nawet przy zimnym silniku!! wiec mysle ze to wskażnik temperatury... pozdrawiam