układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 7 sty 2008, o 22:19

moj znajomy jak tylko zalozyl karton to zupelnie inne auto:P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez czepi » 7 sty 2008, o 22:31

ja tam kartonu nie potrzebuje... ;-) wczoraj po katowicach z 4 osobami na pokładzie trochę pojeździłem i potem od katowic aż po żory miałem 100 stopni na wskaźniku (fakt nie oszczędzałem autka :lol: ) dopiero jak skręciłem na wodzisław to po paru kilometrach spadło do 90 stopni i tak już zostało
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez Imper » 8 sty 2008, o 01:57

ja takze nie poitrzebuje kartonu bo u mnie jest cacy :P jeden plus toz e szybciej sie angrzewa z kartonem anwet przy odpowiedzniej pracy silnika to troche trwa:P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez stingeros » 9 sty 2008, o 21:55

no wlasnie a u mnie jest tak ze wskazowka temperatury zatrzymuje sie po rozgrzaniu na srodku i za nic nie chce isc w dol ani w gore bez wzgledu czy stoje w korku czy jade...czy to normalne?
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez czepi » 9 sty 2008, o 22:41

jeśli się zatrzyma na środku to znaczy że wszystko wporzosiu z twoim termostatem... nic tylko się cieszyć... ideał... a dla kolegów powyżej - ja miałem uszkodzony termostat to znaczy temperatura na trasie nie przekraczała 70 stopni i miałem całkiem niezłe spalanie - niecałe 7 litrów na trasie... termostat wymieniłem jak zaczynała się zima i teraz spalanie większe (wiadomo jak to w zimie) dopiero w lecie będę mógł porównać spalanie z nowym termostatem.... cieszy mnie bardzo fakt że po wymianie szybciej nagrzewa się wnętrze autka... POZDRAWIAM
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez Imper » 10 sty 2008, o 00:40

zgadza sie kiedy silnik jest niedogrzany podaje wiecej paliwa wiec spalanie wzrasta aco do kolegi ktoremu nie rusza sie wskazowka hehe to tylko pogratulowac u mnie takze to w ten sposob wyglada:D:D pozdro
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez farser » 12 sty 2008, o 09:18

Witam ja za naprawe termostatu zaplacilem 53 zl (termostat+1litr koncentratu+robocizna) pozdro
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
Avatar użytkownika
farser
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 20:03
Lokalizacja: mlawa

Kolor czujnika temperatury cieczy chłodzącej

Postprzez bubasek1 » 14 sty 2008, o 14:05

Witam!

Bardzo proszę wszystkich o pomoc. Mam VW Golfa 3 1.4 l. ABD z 1993 roku. Chciałem sie dowiedzieć jaki powinien byc kolor czujnika temperatury cieczy chłodzacej. Mam zielony ale czy taki powinien być czy może żółty? Poprzedni właściciel powiedział że nie wiedział jaki powinien być i wkręcił zielony. Prosze pomóżcie mi z tym czujnikiem.

Pozdrawiam i dziekuje z góry za pomoc
Avatar użytkownika
bubasek1
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 sty 2008, o 19:49
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez czesterr20 » 14 sty 2008, o 16:01

mam ten sam sielnik, zlozony jest w nim zolty!!
czesterr20
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 cze 2007, o 21:26
Lokalizacja: lublin

Postprzez bubasek1 » 14 sty 2008, o 18:11

Dziękuje za pomoc. Mam nadzieje ze to pomoże mojemu autku. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
bubasek1
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 sty 2008, o 19:49
Lokalizacja: Włocławek

Problem z temperaturą.

Postprzez miras » 16 sty 2008, o 09:38

Witam panowie, mam taki problem w moim golfie jak jadę w trasie pokazuje mi temperaturę silnika około 80 stopni ale jak jadę w korku temperatura zaraz skacze na prawie 110 i wtedy załącza się dopiero wentylator. Stawiam na czujnik temperatury, a co wy na to. Następny problem to zobaczyłem że mam wyciek spod separatora oleju oraz po rurce która z niego wychodzi, czy ktoś to naprawiał proszę o poradę. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
miras
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 30 wrz 2007, o 07:53
Lokalizacja: Krośniewice

Postprzez bemo24 » 16 sty 2008, o 12:53

u mnie jest cos podobnego i mam walniety wskaznik temperatury.i zle podaje na zegarze tem.tem.jest 110 a tak naprawde to jest temperatura około 90(troche ponad) i załącza sie wentylator...a jak miałem czujnik temperatury walniety to temperatura pokazywała mi zawsze ponad 110 nawet przy zimnym silniku!! wiec mysle ze to wskażnik temperatury... pozdrawiam
bemo24
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości