układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Filip » 28 cze 2012, o 21:21

A czasem czujnik temp nie jest żółty ??
Filip
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 16:28
Lokalizacja: TSK

 

Postprzez K@mil » 28 cze 2012, o 21:48

Po tylu latach ciezko bedzie ustalic jaki kolor byl w oryginale :) poniewaz zmienniki wychodza w innych kolorach :)

Na przykladzie 1.6 AEA moge powiedziec ze mialem czujnik żółty a zamiennik Swaga o takich samych parametrach jest granatowy :)

Najlepiej kupic czujnik o takich samych parametrach pod kod silnika i tyle :) a kolor olać :mrgreen:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Silnik sie grzeje

Postprzez komoda » 8 lip 2012, o 17:12

Jadac w miescie na niskich obrotach silniczek zaczyna sie grzac. Ostatnio wymienialem termostat czujnik temp. i plyn chlodnicy. W tracie ladnie pracuje 80-90C a w miescie jak by go ... ponad 100 potrafi osiagnac. Co moze byc przyczyna?
komoda
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 lip 2012, o 16:58
Lokalizacja: Trzemeszno

Postprzez lukasz9501 » 8 lip 2012, o 17:23

Ale to chyba normalne że się grzeje ,skoro jeździsz w mieście i jest teraz tak upalnie powyżej 30+ no to sięnie ma co dziwić . A jak jeździsz w trasie to normalne że 80-90 bo auto jest w ruchu i lepsze ma chłodzenie ;)
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez komoda » 8 lip 2012, o 18:05

No nie wiem czy normalne. Brat jak i ojciec maja podobne auta jesli chodzi o rocznik itp. i silnik oscyluje w normach 80 90C a mi skacze do 100 ponad wiec cos musi byc nie halo
komoda
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 lip 2012, o 16:58
Lokalizacja: Trzemeszno

Postprzez prezesik » 8 lip 2012, o 18:41

jeżeli nie załącza się wentylator to uszkodzony jest czujnik w chłodnicy (od strony akumlatora ) - on odpowiada za włączanie wentylatora. Możesz też sprawdzić, czy wentylator jest sprawny zdejmując wtyczkę z czujnika chłodnicy i mostkując jej styki, powinieneś znależć 1 i 2 bieg wentylatora w zależności które piny zmostkujesz.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Czeujnik temperatury - kolor

Postprzez Hurricane19 » 10 lip 2012, o 18:09

Witam, mam pytanie odnośnie czujnika temperatury w golfie III 92 rok, ABD, benzyna. Obecnie mam założony czujnik z żółtą obwódką, a w sklepie kupiłem z zieloną (przez niewiedze), i moje pytanie, czy możńa go wymienić na ten zielony, czy może czymś się one różnią??? Dzięki za każdą odpowiedź.
Hurricane19
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 17:34
Lokalizacja: Lbn

Postprzez K@mil » 10 lip 2012, o 18:26

Witam, mam pytanie odnośnie czujnika temperatury w golfie III 92 rok, ABD, benzyna. Obecnie mam założony czujnik z żółtą obwódką, a w sklepie kupiłem z zieloną (przez niewiedze), i moje pytanie, czy możńa go wymienić na ten zielony, czy może czymś się one różnią??? Dzięki za każdą odpowiedź.


Czujnik byl dobierany do Twojego silnika z katalogiem ?
Czy tylko powiedziales ze chcesz do 1.4 i dostales ?

Jak byl dobieray do silnika itp to nie martw sie zamienniki maja inne kolory niz oryginały, zdarza sie ze nawet ze co firma czujnika to i inny kolor
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Hurricane19 » 10 lip 2012, o 18:34

Sprzedawca coś tam w kompie patrzył, ale czy w katalogu to nie wiem. Więc zakładać go???
Hurricane19
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 17:34
Lokalizacja: Lbn

Postprzez prezesik » 10 lip 2012, o 18:45

Zamienniki żółtych czujników mają teraz niebieskie obwódki, chociaż zamiennik zamiennikowi nie równy, kolory mogą być różne. Polecam zakupić oryginalny czujnik w ASO.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Hurricane19 » 10 lip 2012, o 18:50

A czym może skutkować założenie innego czujnika? (z innym kolorem)??
Hurricane19
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 17:34
Lokalizacja: Lbn

Postprzez prezesik » 10 lip 2012, o 19:20

- większe spalanie
- niestabilne/zbyt wysokie/zbyt niskie obroty na biegu jałowym
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości