układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Hurricane19 » 11 lip 2012, o 12:37

Wymieniłem ten czujnik na taki jaki był, obroty może i nie są idealne na postoju, ale podczas jazdy auto ma jakby więcej mocy:D Dzięki za porady:)
Hurricane19
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 17:34
Lokalizacja: Lbn

 

Postprzez komoda » 12 lip 2012, o 09:44

went sie zalacza ...
komoda
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 lip 2012, o 16:58
Lokalizacja: Trzemeszno

Postprzez pablomed » 12 lip 2012, o 23:50

wsio to samo, kolory bez znaczenia byleby był dobrej firmy a najlepiej z ASO. Kolor fabrycznie był żółty, potem w ASO niebieskie teraz chyba zielony - parametry są te same. A kolory zamienników innych firm też moga być różne
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez greg001 » 13 lip 2012, o 03:16

sprawdź czy włącza się ci duży obieg, czy termostat puszcza wodę na chłodnicę ( czy jak jest wys. temp. oba węże co idą do chłodnicy są ciepłe górny i dolny) jeśli tak to będzie czujnik jeśli nie to termostat do wymiany
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrfiut » 14 lip 2012, o 21:19

sprawdź czy nie zaczyna ubywać płyn chłodniczy. ja mam podobny objaw tylko mi ubywa płyn i wiem, że to na 100% uszczelka pod głowicą.
Fuji
piotrfiut
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 kwi 2012, o 01:03
Lokalizacja: Wołów

Postprzez seba65310 » 18 lip 2012, o 22:09

Oryginalny czujnik kosztuje grosze. Produkuje go firma ELTH LUXEMBURG : http://motoplatforma.com/index.php?p754 ... t-skoda-vw

33zł
seba65310
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 00:24
Lokalizacja: Częstochowa

Temperatura na małych obrotach

Postprzez xD2widb » 1 sie 2012, o 14:12

Witam jestem posiadaczem golfa3 i mam mały problem z temperaturą silnika. Zaskakująco szybko wzrasta na niskich obrotach. Na wyższych obrotach nie ma tego problemu, wręcz temperatura maleje gdy wcześniej była wysoka. Tym zdarzeniom towarzyszy włączanie się kontrolki, zwykle w takich przypadkach robię sobie 5 minutowe przerwy w jeździe. Mam golfa 1.8 KAT, skrzynia biegów automatyczna. Co może być nie tak?
xD2widb
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 sie 2012, o 14:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pietrasiak2 » 1 sie 2012, o 14:39

Naciąg paska sprawdzałeś, ewentualnie pompa nie ma wydajności. :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Układ chłodzenia ABF

Postprzez antonio » 2 sie 2012, o 22:21

witam mam prozbe kto ma schemat układu chłodzenia ABF bo poszukuje termostatu lub jakies wskazówki:-)
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez slavwek.ie » 3 sie 2012, o 09:24

Termostat masz zlokalizowany w pompie wody, dostęp od spodu, najłatwiej po zdemontowaniu łapy alternatora
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez AdiK__ » 3 sie 2012, o 10:23

Obrazek
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez greg001 » 3 sie 2012, o 13:59

jak by kolega nie wiedział nr 9 to termostat
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości