Bobox napisał(a):przejechałem okolo 2 km , przy normalnej jeździe , bez szaleństw no i mój golf znowu się zagotował. Zaczęła mi pikać kontrolka od oleju i coś stukotać "jakby zawory".
Już jak temperatura dochodzi do ponad 100 stopni to sygnał , że z chłodzeniem coś się dzieje , a jeszcze czujniki oleju jak zaczynają pikać to wyłącza się auto . Daj boże żeby to były zawory , bo moim zdaniem to dół silnika dostał w dupę i z braku smarowania zagrzało silnik na dużym obiegu , bez termostatu. Najpradopodobniej nie strasząc przekręciło 1 panewkę.
Moje pytania do Ciebie :
1 Ile ten silnik stał i czy po przeszczepie wymieniłeś mu olei i filtr
2. Pompę wody założyłeś nową, czy silnika którego wyjąłeś
3. Już po odpaleniu sprawdziłeś czy układ chłodzenia się odpowietrzył i czy w zbiorniczku masz jakiś ruch płynu lub czy nie ma w nim bulgotania lub spalin.
4. sprawdzałeś ciśnienie oleju ?
5.Pasek rozrządu i jego ustawienie sprawdziłeś
Reasumując przyczyną mogła być w układzie chłodzenia lub smarowania. Teraz jak możesz go odpalić to pierw sprawdź ciśnienie smarowania bo jak ten silnik stał to mogło zatkać smok na pompie olejowej od tego zacznijmy lub syf dostał się w kanały olejowe itd
Sory że piszę w czarnych barwach ale 2 km po przeszczepie to bardzo coś nie gra
[ Dodano: 2012-09-28, 05:20 ]Tak jeszcze to może te zawory mnie deprymują nie odpalaj sprawdź w pierw ten rozrząd może przeskoczył i dla tego grają lub nie ma ciśnienia na hydropopychaczach