układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez trojeczkaGT » 30 sty 2013, o 20:36

zmien korek od zbiorniczka bo nie trzyma
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez sebadure » 30 sty 2013, o 20:44

Ale to by dziwne było bo on siedzi strasznie mocno i nie wiem czy to może być to:/
sebadure
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 23:35
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Pawełgolfgreen » 30 sty 2013, o 20:46

może tak być ze w korku uszczelka padła. miałem kiedyś to samo, po zmianie korka za 20 zł zprzestało
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez sebadure » 30 sty 2013, o 23:07

Ok dzięki za odpowiedzi. Zamienie korek i napisze czy pomogło. Kumpel podesłał mi też taki środek co się do płynu wlewa, a on uszczelnia małe dziurki w wężykach.
sebadure
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 23:35
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez PiJey88 » 30 sty 2013, o 23:12

symbole dla roku 95, inne produkowane wcześniej lub później będą tak samo jak inne tej samej pojemności

1.4-1.6 (75KM)
Obrazek
1.6(101KM) - 2.0
Obrazek
VR6
Obrazek
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 31 sty 2013, o 11:25

teraz wywal ten srodek do uszczelniania

jak to nie jest korek to kup płyn z barwnikiem
gdzies cieknie płyn odparuje i barwnik zostaje
tak oto uratowałem robienie głowicy
bo ???
przez 2 lata ubywało mi regularnie płynu ale nie jakos dużo wienc dolewałem
aż brat mi polecił płyn z barwnikiem fluorescencyjnym
okazało sie że na chłodnicy ciekło i płyn zostawał slad a zwykły nic

tak zaoszczedziłem na robienu głowicy i uszczelki bo by nie pomogło a chłodnica nowa 90 zł z allegro

aha ten srodek do uszczelniania wywal
bo nie daje nic
a jak stwierdzisz że nie daje to bedziesz płukał układ z godzine z tego osadu
no i nie wiem jaki to ma wpływ na termostat i pompe wody

jak nie korek i uszczelka to gdzies jest nieszczelnosc
nieszczelnosci nie znajdziesz to albo w kabinie nagrzewnica nowa 40 zł
albo uszczelka ale to se sprawdzisz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez tdu1705 » 31 sty 2013, o 17:39

Dzięki Pablo, teraz wymienie czujnik, bo mam jeszcze jeden się okazuje od poprzedniego właściciela i zobacze jak działa, bo według omomierza mam 80 stopni a według wskazówki mam 70, czyli wymienie i zobacze jak działa :)
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sebadure » 31 sty 2013, o 17:46

Jakby była uszczelka to by płyn nie schodził w ciągu 2h i jeżeli już to by cały zszedł a nie do poziomu około 5cm od dna zbiornika i później nawet jak przejedziesz 10000km to nie zejdzie niżej.
sebadure
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 23:35
Lokalizacja: Jaworzno

ubywa plynu chodniczego

Postprzez kochamfizykee » 1 lut 2013, o 18:58

Witam

Ucieka mi plyn chlodniczy tak mniej wiecej po 300 km jest juz grubo pod kreską. Zauwazylem wyciek przy obudowie paska rozrzadu ale nadal nie bardzo wiem skad to cieknie. Pompa wody była wymieniana rok temu razem z rozrzadem. Silnik 1.4 AEX załączam zdjecia i czekam na sugestie.

Pozdrawiam

http://zapodaj.net/c8109d719bee0.jpg.html

http://zapodaj.net/4ba21418516db.jpg.html
Avatar użytkownika
kochamfizykee
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 17:12
Lokalizacja: Białystok

Postprzez pietrasiak2 » 1 lut 2013, o 19:56

Sprawdz ktucce przy glowicy
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Dinuś » 1 lut 2013, o 20:28

to ze pompa była zmieniana rok temu nie wyklucza ze może cieknąć , może z pod uszczelki z glowicy sie już poci woda , albo z króćców jak kolega wyżej napisał , a jak olej ?? przybyło ? albo jakaż maź sie robi z niego ?
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez kochamfizykee » 1 lut 2013, o 23:31

Upg wykluczam pók co, majonez na korku zima zawsze byl i mysle ze to od krotkich dystansow. A duzo
Jest roboty z wymiana kroccow? Gdzie to wogole patrzec czy one sa nieszczelne?
Avatar użytkownika
kochamfizykee
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 17:12
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron