alpen napisał(a):Firma MERA.
Jeśli termostat to tylko Wahler. Poczytałem troche o tym Mera i są o nim niepochlebne opinie, widać zresztą czemu...
Moderator: Moderator
zdejmij wtyczke z czujnika na chłodnicy i jakimś przewodem, drutem zewrzyj piny we wtyczce. Wentylator powinien się załączyć na I lub II biegu w zależności które piny zewrzesz. Wentylator powinien się załączyć nawet bez włączonej stacyjki.Spoksik napisał(a):Witam!
Panowie powiedzcie mi jak sprawdzić czy działa wentylator??? Ukłąd z klimatyzacją. Golf 1.8
Mam taki dziwny objaw. Myślę że to od tego tzn,
Silnik zimny, odkrecam korek od płynu chłodzenia. PSsst i płyn się podnosi.
Stan ok. ALe kiedy jade już samochodem temperatura wzrasta do 110 st c, I za chwile spada do 90. I tak kilka razy. Jak się zatrzymam i dotykam górnego węża od chłodnicy to nie wydaje się żeby tyle miał. Wiatrak nie chłodzi. Co mi powiecie o tym? Wczoraj czyscilem samochod. Sprawdzanie płynów itp. Dzisiaj jechalem 30 km i przez pierwsze 5 dochodziło do 100-110 a pózniej juz był spokój.
alpen napisał(a):Panowie ucieka mi woda z króćca między termostatem a wężem idącym do chłodnicy, jedną śrubą mogę kręcić bez końca pewnie gwint się wyrobił ale przy tej śrubie nie leci i nie ma szczeliny, a tej drugiej już bardziej dokręcić nie mogę a to przy niej leci i widać szczeline. Jak auto stoi to leci kropla po kropli dość żwawo a jak silnik chodzi to leci ciurkiem. Chciałem to silikonem zakleić, ale to cały czas jest mokre i nie ma jak bo tam nie ma w ogóle dojścia od spodu.
Paweu_mk3 napisał(a):alpen napisał(a):Panowie ucieka mi woda z króćca między termostatem a wężem idącym do chłodnicy, jedną śrubą mogę kręcić bez końca pewnie gwint się wyrobił ale przy tej śrubie nie leci i nie ma szczeliny, a tej drugiej już bardziej dokręcić nie mogę a to przy niej leci i widać szczeline. Jak auto stoi to leci kropla po kropli dość żwawo a jak silnik chodzi to leci ciurkiem. Chciałem to silikonem zakleić, ale to cały czas jest mokre i nie ma jak bo tam nie ma w ogóle dojścia od spodu.
No i co w związku z tym? Trzeba wymienić. Króciec nie jest drogi.. a sama naprawa nie jest trudna. Więc do dzieła .
Paweu_mk3 napisał(a):alpen napisał(a):Chyba, że kupię ten główny cały, który do głowicy jest przykręcony, to o tym myślałeś?
Tak. O tym pisałem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość