układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 28 sty 2014, o 19:22

ja mam ten króciec z ASO i zero problemów :cwaniak: nic nie cieknie , zero silikonu , dobrze dokręcone i się trzyma :-) 2 lata zero wycieku jakiegokolwiek z tego króćca
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez iCane » 28 sty 2014, o 19:45

jaka cena w ASO?
iCane
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 09:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Gesiu_15 » 28 sty 2014, o 19:54

:-D nie pamietam musiałbym w fakture zobaczyć , wiem że ten mały króciec głowicy kosztuje 30 zł w ASO bo niedawno kupowałem :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez iCane » 28 sty 2014, o 20:02

kurde to ja z Febi zaplacilem 34 ;-) ok dzieki zorientuje sie w ASO ...
iCane
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 09:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Jahre94 » 4 kwi 2014, o 18:26

Witam vw golf 1.4 ABD 94r wskaźnik temperatury podnosi sie maksymalnie na ta gruga kreske po lewej czyli minimalnie.Dzis robilem odcinek 2 x 40km i jak jechalem w jedna strone to wskazowka lezala na drugiej kresce gdy dotarlem na miejsce zgasiłem i odpaliłem samochod temperatura skoczyla na tylko 70 stopni.Gdy wracalem wskazowka lezala na tej drugiej kresce a pod koniec tych 40km złapał 70 stopni prawie jak juz dojezdzalem do domu.Czy to moze byc cos w zegarach cos nie łaczy tak jak trzeba czy jednak czujnik temperatury?? Mozna jakos ten czujnik sprawdzic??Aha termostat wszystko sprawne obiegi nic sie nie gotuje tylko ta wskazowka.
Avatar użytkownika
Jahre94
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 2 kwi 2013, o 16:55
Lokalizacja: Biała Podlaska
Rocznik: 1997
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez fuqet1 » 4 kwi 2014, o 19:11

Kolego z własnego doświadczenia wiem że wskazówka w zegarach lubi się zacinać i oszukiwać ( działa też z dużym opuźnieniem - mowa tu oczywiście o tym starym liczniku ze wskazówką z bimetalem)
Jeżeli masz dostęp do waga to sprawdź czy nie ma błędu od czujnika temperatury.
Sprawdź jeszcze czy po kilkunastu minutach otwiera ci się duży obieg ( dolny wąż od chłodnicy powinien być gorący)
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Jahre94 » 4 kwi 2014, o 19:31

Czy nie ma błędu sprawdzic to nie za bardzo.Z obiegiem powinno byc wszystko dobrze bo pamietam jak przyjechalem kiedys to ojciec sprawdzal obieg to bylo wszystko dobrze.Ale jutro posprawdzam popołudniu dokładnie i napisze.Myśle ze to ten czujnik moze byc chociaż pamietam ze u brata w passacie zegary lubialy sie tez przywieszać moze i tu tez coś nie łaczy.Niby to nie przeszkadza ale drażni troche mnie jak się jedzie a ona leży :D
Avatar użytkownika
Jahre94
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 2 kwi 2013, o 16:55
Lokalizacja: Biała Podlaska
Rocznik: 1997
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez micho » 6 kwi 2014, o 16:21

Witam. Mam taki problem A mianowicie pękł mi wąż układu chłodzenia .Po wymianie dolałem plynu i odpaliłem silnik na odkręconym zbiorniczku wyrównawczym ,po jakimś czsie gdy samochód złapał trochę temperatury ok 70/80 może 90 ze zbiorniczka zaczęło kipieć .Węże twardawe ale da się ścisnąć .Czy mam szykować się do wymiany uszczelki pod głowicą ,czy może coś innego? :-(
nie oddam robił będę
micho
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 12:29
Lokalizacja: mazowsze

Postprzez Gesiu_15 » 6 kwi 2014, o 16:23

odpowietrzyłeś układ ? :luka: odpalając auto z otwartym korkiem od zbiornika i uzupełnionym płynem ? ma się wentylator włączyć i wtedy układ będzie odpowietrzony :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez micho » 6 kwi 2014, o 16:56

czyli co normalne jest że wywaliło plyn
micho
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 12:29
Lokalizacja: mazowsze

Postprzez Gesiu_15 » 6 kwi 2014, o 16:58

wywaliwo bo tam po prostu ciśnienie jest i dlatego :-) odkręć korek , odpal auto i czekaj aż będzie 90 st i wentylator się włącza . Wtedy odpowietrzy Ci się dobrze układ :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez micho » 6 kwi 2014, o 17:02

to już zgłupiałem bo już miałem zrzucać glowice
micho
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 12:29
Lokalizacja: mazowsze

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości