ja mam ten króciec z ASO i zero problemów nic nie cieknie , zero silikonu , dobrze dokręcone i się trzyma 2 lata zero wycieku jakiegokolwiek z tego króćca
Witam vw golf 1.4 ABD 94r wskaźnik temperatury podnosi sie maksymalnie na ta gruga kreske po lewej czyli minimalnie.Dzis robilem odcinek 2 x 40km i jak jechalem w jedna strone to wskazowka lezala na drugiej kresce gdy dotarlem na miejsce zgasiłem i odpaliłem samochod temperatura skoczyla na tylko 70 stopni.Gdy wracalem wskazowka lezala na tej drugiej kresce a pod koniec tych 40km złapał 70 stopni prawie jak juz dojezdzalem do domu.Czy to moze byc cos w zegarach cos nie łaczy tak jak trzeba czy jednak czujnik temperatury?? Mozna jakos ten czujnik sprawdzic??Aha termostat wszystko sprawne obiegi nic sie nie gotuje tylko ta wskazowka.
Kolego z własnego doświadczenia wiem że wskazówka w zegarach lubi się zacinać i oszukiwać ( działa też z dużym opuźnieniem - mowa tu oczywiście o tym starym liczniku ze wskazówką z bimetalem)
Jeżeli masz dostęp do waga to sprawdź czy nie ma błędu od czujnika temperatury.
Sprawdź jeszcze czy po kilkunastu minutach otwiera ci się duży obieg ( dolny wąż od chłodnicy powinien być gorący)
Czy nie ma błędu sprawdzic to nie za bardzo.Z obiegiem powinno byc wszystko dobrze bo pamietam jak przyjechalem kiedys to ojciec sprawdzal obieg to bylo wszystko dobrze.Ale jutro posprawdzam popołudniu dokładnie i napisze.Myśle ze to ten czujnik moze byc chociaż pamietam ze u brata w passacie zegary lubialy sie tez przywieszać moze i tu tez coś nie łaczy.Niby to nie przeszkadza ale drażni troche mnie jak się jedzie a ona leży
Witam. Mam taki problem A mianowicie pękł mi wąż układu chłodzenia .Po wymianie dolałem plynu i odpaliłem silnik na odkręconym zbiorniczku wyrównawczym ,po jakimś czsie gdy samochód złapał trochę temperatury ok 70/80 może 90 ze zbiorniczka zaczęło kipieć .Węże twardawe ale da się ścisnąć .Czy mam szykować się do wymiany uszczelki pod głowicą ,czy może coś innego?
odpowietrzyłeś układ ? odpalając auto z otwartym korkiem od zbiornika i uzupełnionym płynem ? ma się wentylator włączyć i wtedy układ będzie odpowietrzony
wywaliwo bo tam po prostu ciśnienie jest i dlatego odkręć korek , odpal auto i czekaj aż będzie 90 st i wentylator się włącza . Wtedy odpowietrzy Ci się dobrze układ