układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez czepi » 27 sty 2008, o 18:41

spoko.... gratuluje udanej naprawy i pozdrawiam
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

 

Niedogrzany...

Postprzez Kruq » 31 sty 2008, o 20:00

no juz recemi opadly ..

temp max 70* jak osiagal 90 to albo w lata w korkach albo jak gazowalem na postoju , po ruszenieu temp spadala od razu do 70 , i co to moze byc ? termostat ? ! NIE !!

wymienilem wlasnie termostat i nadal to samo .. max 70 w drodze .. :-x

sprawdzalem w garazu nie wiem jak to powinno byc dokladnie .. ale wg mnie przy 90 powinien byc obieg "zamkniety" wody .. a u mnie od poczatku jest tak .. czego to moze byc wina oprocz termostatu ??

czujnik temp ? w jaki sposob ? cos innego ?

[ Dodano: 2008-01-31, 19:04 ]
dodam ze sprawdzalem oba (nowy i stary termostat ) w garku z gotujaca sie woda ... meinj wiecej w tym sammy czasie sie otwieraly roznica kilkunastu s. a potem sie zamykaly tak jak powinno .. czyli teoretycznie termostaty dobre ...
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piootrek » 31 sty 2008, o 20:56

Termostat w golfie powinien otwierać się przy 87'.Więc jeżeli masz 70' to powinien być zamknięty.Sprawdź po przejechaniu się, czy dolny wąż dochodzący do chłodnicy jest zimny.Bo powinien być.Do temperatury 87' płyn ma krążyć w małym obiegu, omijając chłodnice.Jeżeli tak jest to może czujnik walnięty (ale tu już domysły tylko).
Jak masz dostęp do VAG-COM'a to sprawdź i porównaj temperaturę w bloku 001 pole 4 z tą na wskaźniku.
Pozdr
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 1 lut 2008, o 01:28

rozgrzej go do temp az wiatrak zacznie pracowac izobacz jaka masz temp, jesli nie uda ci sie go tak rozgrzac to masz walniety termostat
opolanin
 

Postprzez Kruq » 1 lut 2008, o 01:34

udalop mi sie go rozgrzac , wentyl wlaczyl sie przy 92-93* .. i wylaczyl sie przy 88 .... ale jak ruszylem (bo grzelam na postoju) to znwou temp spadla mi do 70 i tak zostala ...
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 1 lut 2008, o 01:41

ale i tak temp powinienies miec w granicach90 stopni
opolanin
 

Postprzez Kruq » 1 lut 2008, o 01:45

wiem wlasnie ... ale jakwymienilem termostat to nie jegowina w takim razie ... wiec czego ?
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 1 lut 2008, o 09:28

no to nie wiem co jest, jak wiatrak sie wlacza to sa 93 stopnie wiec chyba czyjnik temp dobry a termostat wymieniony to nie wiem ale wydaje mi sie ze cos z termostatem nie tak za szybko otwiera sie
opolanin
 

Postprzez majk83 » 1 lut 2008, o 10:25

Przepraszam panowie, że sie wtrące ale chciałem zapytać o jedną sprawę związaną z tematem. Mianowicie też ostatnio wymieniałem termostat bo miałem wiecznie nie dogrzany silnik (ok 75 zt.) i poza tym palił jak smok (14 l). Od tego czasu wszystko jest ok, silnik sie ładnie zagrzewa do 90 st ale nigdy nie włacza mi sie wentylator..moge stac w korku godzinę, moge jechac w trasie nawet 2 godziny i nic, zawsze jest 90 st....więc pytam czy to jest normalne?? Kiedy ma sie właczać ten wiatrak? A moze to kwestia pory roku?? Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to będę wdzięczny. pozdro
majk83
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 16:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez opolanin » 1 lut 2008, o 10:31

teraz mi wiatrak tez sie nie wlacza zaczekaj do wiosny, powinien wlaczac sie jak wskazowka przekroczy ponad 90 stopni
opolanin
 

Postprzez Kruq » 1 lut 2008, o 15:00

przegazuj go troche zeby silnik sie rozgrzal to sei wlaczy :D
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez qbic1983 » 1 lut 2008, o 19:49

Mam ten sam problem. 70 st. i koniec.... :-( dzisiaj cholowałem auto i rozrzałem do 90st. ale nie zdąrzył się włączyc wiatrak bo zaraz wyłączyłem zapłon... w aucie non top ciepło,ale zauważyłem że spalanie na trasie na kompie pokazuje mi min.9.3 litr. To jest normalne???? mam silnik 1.8 wersja gt.
qbic1983
Czytacz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26 sty 2008, o 19:48
Lokalizacja: Witnica

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości