układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Kruq » 1 lut 2008, o 20:37

niesett\ety to nie jest normalne ..a co do spalania hmmm to tez za duzo ... termostat do wymian najprawdpopodobniej ... albo tak jak u mnie czyli nie wiem co jest :lol:
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez piootrek » 1 lut 2008, o 20:46

Kruq, nie wiem co Ci mogę jeszcze poradzić.Gdyby nie była taka różnica temperatur to zaproponowałbym wymianę płynu (który także się starzeje).A może coś pomoże??Płyn nie jest drogi, i nie zaszkodzi więc może spróbuj.

Patrze na Twój avatar-super te czerwone blendy.Jak to zrobiłeś??Lampy też OK.
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 2 lut 2008, o 00:58

nie wiem czy wymiana plynu pomoze, cos nie tak jest z termostatem ze sie otwiera za szybko
opolanin
 

Postprzez Kruq » 2 lut 2008, o 02:19

plyn i termostat wymieniony ..... wszyscy mowia ze to jedna termostat i kaza wymienic jeszcze raz ale tym razem an WAHLERa ... zobaczymy decyzja zapdanei do konca weekendu co zrobie .. co do avatarku to nie mam swoich fotek to znalazlem :-P ale wydaje mi sie ze to jest zwykla poswiata czegos czerwone co jest przed autem :D
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 2 lut 2008, o 19:31

mam ten termostat jest super i zobaczysz ze ci pomoze tamten moze jest zle zalozony
opolanin
 

Postprzez scuzz » 2 lut 2008, o 22:18

Mam pytanie czy wie ktoś jak sprawdzić 4 pinowy czujnik temperatury tzn na których pinach mierzyć rezystancję, oraz jak sprawdzić czy wskaźnik temperatury na desce dobrze pokazuje. Moj silnik 1.8 ABS
scuzz
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 02:01
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez Kruq » 3 lut 2008, o 14:57

po podlaczeniu pod VAG powinno byc jasne wszystko ... i czujnik i wskazanie temp powinno Ci pokazac :D
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez urcus77 » 4 lut 2008, o 14:41

Niestety z niedogrzaniem to mam i to monstrualne PROBLEMY! Po wymianie termostatu syt. jakby się poprawiła, ale nie do końca mam w tej chwili taki poziom temp. iż jeżdżę cały czas na ssaniu. Czy ktoś zna odp. oprócz wymiany termostatu i czujnika temp. który w zasadzie nie wiem czy ma coś wspólnego z regulacją.
Co może być przyczyną?
Pomocy bo samochód nie zdatny do jazdy
urcus77
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 lut 2008, o 12:18
Lokalizacja: Knurów

Postprzez Kruq » 5 lut 2008, o 01:56

a jaki wsadziles termostat ? podrobke czy moze WAHLERa ?

ja mam ten sam problem tzn ze niedogrzany silnik , wsadzielm jakis termostat i nie pomoglo , znajomy z vwgolf.pl tez tak mial wsadzil WAHLERa i pomoglo ja tez jutro albo po jutrze zmieniam na WAHLERa i Tobie tez radze ...
Avatar użytkownika
Kruq
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 01:23
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Wysoka temperatura- złe chłodzenie?

Postprzez rtpan » 8 lut 2008, o 23:12

Witam
Nie dawno kupiłem Golfa III 2,0 GTI. Jako nowy użytkownik vw mam z nim problem. Mianowicie: na trasie temperatura wody (wg wskaźnika) wynosi ok70-72 natomiast oleju zdarza się że dojdzie do 70(wg wskaźnika), w korku za to woda dochodzi do ponad 100, czy sięga 110, a olej 90-100 (raz miałem 108). Podczas jazdy na trasie grzanie w aucie mam nie za dobre, wieje ale takim chłodnym ciepłym. Dziś pod domem przy podniesionej masce, chciałem sprawdzić czy wentylator chłodnicy się włącza. Włączył się na 3 sek, zawył. syknał i się wyłączył. Po może min włączył się znów na parę sek i tyle. Wydaje mi się że powinien chodzić dłużej.

I tu moje pytanie co może być nie tak? Czy termostat? Czujniki temp? Czy jeszcze może coś innego?

P.S. Wszelkie porady proszę pisać kierując je jak do laika :)
rtpan
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 22:18
Lokalizacja: kraków

Postprzez scols11 » 9 lut 2008, o 19:01

Sprawdz termostat moze sie zacial na malutkim otwarciu i w trasie jest silnik nie dogrzany a na postoju lub w korkach silni msie przegrzewa!!! Mozesz to sprawdzic gdy masz wode 110 stopni dotknji reka dolny waz idacy do chlodnicy jezeli bedzie letni jest to termostat !!! Napisz jak to uczynisz!!! Pozdro
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez rtpan » 9 lut 2008, o 23:40

Wychodzi na to, że to jednak termostat. Dzięki za pomoc. Przy okazji zauważyłem, że coś nie tak jest z silnikiem wentylatora chłodnicy, poza tym włącza się na 5 sek i się wyłącza tak jakby np. nie miał 1 biegu albo coś wykrywało jakiś błąd w tym silniku i go wyłączało. Patrzyłem na allegro ale nie ma ani termostatu ani wentylatora z silnikiem do mojego auta(golf III 2.0 gti silnik oznaczenie 2E)
rtpan
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 22:18
Lokalizacja: kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości