układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 26 lut 2008, o 18:48

rozbieralem ale nic tam nie grzebalem w skazowkach seryjnie mam biale... mowie roznie sie nagrzewa raz szybko raz wolno a raz tylko do 70 albo 80 i ani rusz nie wiem gdzie szukac i co wymieniac po kolei zeby nie wyszlo ze wywale pieniadze w bloto
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez bemo24 » 26 lut 2008, o 18:55

A moze sprawdzic pierwszy wskaznik temperatury? moze on zle podaje teperature.tak jak u mnie podaje wiecej a tak naprawde jest 90 95 stopni a na zegarach jest o 10 wiecej czyli 100 110.
bemo24
 

Jaki termostat??

Postprzez Lucasek » 26 lut 2008, o 20:04

Witam, mam do wymiany termostat i przed wymianą chciałem zapytać jakiej firmy kupić nowy, co mi polecicie i w jakiej cenie?? Aha, i jak będę wymieniał termostat to czy musze wymieniać jakieś uszczeleczki czy tylko termostat. Będę wdzięczny za ewentualne porady i uwagi.
Lucasek
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9 sty 2008, o 14:36
Lokalizacja: Golasowice

Postprzez bemo24 » 26 lut 2008, o 20:17

witam wejdz sobie na allegro i zobacz jakie sa termostaty w jakich cenach.w kamplecie masz uszczelki gumy!!płyn spuść, wlej odpowietrz uklad i gotowe
bemo24
 

Postprzez bleky99 » 26 lut 2008, o 20:40

polecam termostat firmy vernet jest niedrogi ok 29 zł w kaplecie masz uszczelki--- a i cenna uwaga jak bedziesz go wymieniał to podstaw miske i łap płyn :-> pozdrawiam
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Imper » 26 lut 2008, o 22:33

no tak tylko gdyby np. ciagle podawal 80 to byloby mozliwe ze zaniza ale on sobie pokazuje jak chce od 70 do 90 nie wiecej jeszcze nei mialem nigdy na blacie nawet 100 stopni albo 90 albo sobie tam wybierze ajkies miejsce i stoi jak uparty np.po 40 przejechanych km potrafi sobie stac na 70 potem jade mam 90 za pare kilometrow znow pokazuje mi 70 to ejst conajmniej dziwne ze czasmi nawet spada jak ostro przypaluje golfa na trasie
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez czepi » 26 lut 2008, o 22:49

przyłączam się do bleky99 też wymieniałem termostat (w listopadzie) i założyłem term firmy vernet właśnie i chodzi elegancko wiec bardzo polecam (uszczelki faktycznie w komplecie).... tym bardziej że w tym samym czasie kolega wymieniał w passacie z silnikiem 2E termostat jakiejś innej firmy i teraz ma problemy - przed wymianą miał niedogrzany silnik a teraz to mu się potrafi nagrzać do 100 a nawet 110 stopni...
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Termostat czy czujnik .

Postprzez miras » 27 lut 2008, o 11:45

Witam panowie mam problem z temperaturą płynu chłodzącego a mianowicie w trasie utrzymuje się 75 stopni gdy wyłącze ogrzewanie osiąga 80 stopni według tego co pokazuje zegar, natomiast jak jadę w korku temperatura osiąga 110 stopni. Dzisiaj raniutko gdy podjechałem pod garaż z trasy temperatura była prawie 80 poczekałem i doszła do pierwszej kreski za 90 stopni i wtedy załączył się wentylator.Przewaliłem całe forum na ten temat i czasami widze że to loteria, czy możliwe aby temperatura dochodziła do 110 stopni, czujnik mam z żółtą oblamówką co oznacza że jest prawidłowy, a może zegar pokazuje coś nie tak. Sprawdzałem przy temp.70 stopni i wąż ten na dole od termostatu do chłodnicy jest chłodny czyli normalnie, bo ogrzewanie w kabinie jest szybko i bardzo dobre, dopiero jak osiągnie według zegara prawie 80 wąż robi się gorący. Co jest że w trasie temperatura na zegaże nie osiąga 90 stopni. Co winne zegar,czujnik temperatury czy termostat. Dzięki za podpowiedzi.
Avatar użytkownika
miras
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 30 wrz 2007, o 07:53
Lokalizacja: Krośniewice

TEMPERATURA

Postprzez dan78 » 27 lut 2008, o 12:19

WITAM.MAM PYTANIE -JAK POWINNA BYĆ TEMPERATURA KIEDY AUTO JEST ODPALONE NA POSTOJU??? U MNIE WSKAZUJE GODZ 12STĄ-CZYLI 90STOPNI,NATOMIAST PO PRZEJECHANIU JAKIEGOŚ ODCINKA SPADA DO OKOLO 75/80 STOPNI CZYLI JEST CHYBA OK,NATOMIAST MARTWI MNIE JEJ STAN W TRAKCIE POSTOJU.Z GORY DZIEKI ZA POMOC.
CHODZI O GOLFA 3 1,8 BENZYNA 1996R
dan
dan78
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 13:52
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez opolanin » 27 lut 2008, o 12:27

dan78, podczas postoju 90 stopni oki, moze nawet ci sie wtedy wentylator wlaczyc, bo nie ma wtedy pedu powietrza ktory jest podczas jazdy i ochladza chlodnice, pozdrawiam
opolanin
 

Postprzez bleky99 » 27 lut 2008, o 12:35

stawiał bym na to ze termostst niedomyka sie do konca działa owszem ale zacina sie to czeste zjawisko w golfach .. ja z kolei miałem tak ze podczas jazdy temperatura była tak 75-80 stopni a podczas postoju 80-85 stopni i okazało sie ze termostat zacioł sie w pozycji otwartej i silnik był niedogrzany po zmianie jest ok temperatura osiaga 90 stopni podczas jazdy --czujniki temp. tez lubia sie psuc ale termostaty czesciej ---pozdrawiam
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez miras » 27 lut 2008, o 12:37

Dzięki bleky99 jakiej firmy termostat polecasz ?.
Avatar użytkownika
miras
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 30 wrz 2007, o 07:53
Lokalizacja: Krośniewice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - www.ergo-hestia-warszawa.pl



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość