przez miras » 27 lut 2008, o 11:45
Witam panowie mam problem z temperaturą płynu chłodzącego a mianowicie w trasie utrzymuje się 75 stopni gdy wyłącze ogrzewanie osiąga 80 stopni według tego co pokazuje zegar, natomiast jak jadę w korku temperatura osiąga 110 stopni. Dzisiaj raniutko gdy podjechałem pod garaż z trasy temperatura była prawie 80 poczekałem i doszła do pierwszej kreski za 90 stopni i wtedy załączył się wentylator.Przewaliłem całe forum na ten temat i czasami widze że to loteria, czy możliwe aby temperatura dochodziła do 110 stopni, czujnik mam z żółtą oblamówką co oznacza że jest prawidłowy, a może zegar pokazuje coś nie tak. Sprawdzałem przy temp.70 stopni i wąż ten na dole od termostatu do chłodnicy jest chłodny czyli normalnie, bo ogrzewanie w kabinie jest szybko i bardzo dobre, dopiero jak osiągnie według zegara prawie 80 wąż robi się gorący. Co jest że w trasie temperatura na zegaże nie osiąga 90 stopni. Co winne zegar,czujnik temperatury czy termostat. Dzięki za podpowiedzi.