układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Temperatura 100-105 stopni

Postprzez KOLUMB » 28 lut 2008, o 12:28

Witam. Dwa dni temu pewien mechanik zrobił kompletny rozrząd w moim mk3 1.8 GT tj. pasek, rolka, pompa wody... Zauważył tez ze jest wyciek spod krućca czy coś w tym stylu... zrobił i to... Od wymiany przejechałem jakieś 130 km i zauważyłem ze temperatura silnika po nagrzaniu waha sie między 100 a 105 stopni i nie chce zejść niżej... Co może być tego przyczyną??? Jestem nowy na tym forum i proszę was o pomoc...
Avatar użytkownika
KOLUMB
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:29
Lokalizacja: Warszawa

Temperatura 100-105 stopni

 

Postprzez bleky99 » 28 lut 2008, o 13:25

witam przyczyn moze byc wiele na poczatek sprawdz termostat --mozliwe ze zacioł sie w pozycji zamknietej i dlatego temperatura jest tak wysoka bo silnik niejest chłodzony ---2 czujnik temperatury moze byc tez walniety --ale raczej obstawiam termostat--pozdroo :-)
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez bleky99 » 28 lut 2008, o 13:32

a sprawdzałes czujnik temperatury?--mozliwe ze z nim jest cis nie tak?

[ Dodano: 2008-02-28, 12:45 ]
chociaz objawy niesa niepokojace bo temp wydaje sie byc ok ale to ze co chwila załacza sie wentylator to niewiem czy ma tak byc
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez KOLUMB » 28 lut 2008, o 16:34

Dzieki za odpowiedz...
jeszcze jedno... Czy temp. ma komputerze MFA powinna sie równać temp. silnika na wskaźniku???
Avatar użytkownika
KOLUMB
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez marko1967 » 28 lut 2008, o 16:47

KOLUMB, temperatur na kompie MFA jest inna niż na wskażniku ponieważ na MFA to temperatura oleju w silniku a na wskżniku to temperatura płynu chłodniczego w silniku (chłodnica) i wszystko jasne pozdrawiam ;-)
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez prezesik » 28 lut 2008, o 19:20

bleky99 napisał(a):polecam ci kolego termostat firmy"" vernet"" kosztuje tak około 29 zł

to ja wogóle nie polecam tej firmy termostatu, wysiadają po krótkim czasie, miałem już dwa takie, cena mówi sama za siebie. Polecam WAHLER -koszt ok. 60 zeta, a bardzo dobrze trzyma temperaturę i długo wytrzymuje.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez qbic1983 » 28 lut 2008, o 19:56

[ Dodano: 2008-02-27, 19:21 ]
w golfach sa montowane termostaty wahler bo sa produkcji niemieckiej --to skoro sa takie kozackie to dlaczego tyle osób ma z nimi problemy i musi wymienić??? pamietaj cena jeszcze o niczym nie swiadczy

[ Dodano: 2008-02-27, 19:34 ]
niemcy robia dobre samochody ale nie termostaty---niemozna byc najlepszym we wszystkim

buhahaha :lol: ...... dobre auta ale nie termostaty..no wez ty przestan,przygotuj sie bo teraz cie pojade koles,czemu cie czasami napierdala głowa?? albo chorujesz na różne takie tam?? Twoj golfik ma tez prawo "zachorowac",a ty jestes od tego jak dupa od ssr...ia zeby mu pomóc. Jak chcesz zeby ci sie nic nie psuło w aucie to je dobrze eksploatuj............... :!: co za ludzie
qbic1983
Czytacz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26 sty 2008, o 19:48
Lokalizacja: Witnica

Postprzez Stasio » 28 lut 2008, o 21:29

kiedy robiłem remont mechanik przestwil mi mi wentylator na II bieg... wentylator włacza sie przy takiej samej temperaturze jak wczesniej tylko ze szybcej chodzi i krócej... czujnik jest wporzadku... moze w takich silnikach to normalne??? ma ktos 2.0 8V 2E i mógłłby sie wypowiedziec?????
Stasio
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 15:28
Lokalizacja: Lublin

Postprzez marko1967 » 28 lut 2008, o 21:49

Stasio, z tego co ja wiem to sa dwa biegi wentylatora z tym że jeden włącz się przy temperaturze 94 st C a drugi przy temp 98 st C może się troche myle co do wartości tęperatury to niech mnie ktoś poprawi ale napewno są dwa biegi i nie jest tak że masz albo 1 bieg lub 2 bieg tylko sa dwa a włączają się one wzależności od temp silnika (cieczy chłodniczej) :-)
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Stasio » 28 lut 2008, o 22:58

nie bede sie sprzeczał bo nie wiem... ale tak mi w warsztacie powiedzieli...
Stasio
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 15:28
Lokalizacja: Lublin

temperatura 110 stopni

Postprzez mariuszwalas » 29 lut 2008, o 09:36

mam problem poniewaz wymienilem termostat, czujnik taemperatury i czujnik wntylatora i nadal mam temperature 110 stopni, a wkładam palca do zbiornika wyrownawczego i mnie nie pazy co sie dzieje? prosze o pomoc
mariuszwalas
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 15:56
Lokalizacja: kielce

Postprzez piotr0488 » 29 lut 2008, o 12:53

moim zdaniem to wina termostatu... widocznie nie puszcza..
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości