układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez zembro » 9 mar 2008, o 13:03

Sprawdź czy waż który wychodzi z dołu chłodnicy jest zimny, jeśli jest zimny przy temperaturze ponad 100 stopni, to masz walnięty termostat. Ja tak mam u siebie.Właśnie sprawdziłem termostat w domu. Otwiera się dopiero przy 94 stopniach, a powinien przy 87. Dopiero co go kupiłem i jest zepsuty.
zembro
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: Ciechanów

 

Postprzez zembro » 9 mar 2008, o 13:07

Ja kupiłem nowego Verneta i jest do dupy. Otwiera się dopiero przy 94 st. Sprawdzałem w domu z termometrem. Temp. na wskażniku w aucie dochodzi mi do 100 st. C.
zembro
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez zembro » 9 mar 2008, o 13:13

Ja kupiłem nowego Verneta i jest do dupy. Ma oznaczone 87st.C, a otwiera się przy 94. Lipa. Po za tym jest wykonany z cieńszej blachy niż oryginał, a to już o świadczy, że producent stawia na zysk, a nie na jakośc.
zembro
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 20:21
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Banzai » 9 mar 2008, o 14:19

no tak ale jaki jest koszt termostatu i czy dam rade sam wymienic jesli nie to jaki jest koszt u mechanika mniej wiecej
Banzai
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 17:18
Lokalizacja: Cze-wa

Postprzez piotr0488 » 9 mar 2008, o 14:49

termostat mozesz w wlasnym zakresie wymienic... niec trudnego... cena termostatu od 20-30 zł
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez qbic1983 » 9 mar 2008, o 15:40

kolegp qbik1983--wielu moich kumpli zarówno w golfach,paskach i audi zmienili termostaty na vernet i zaden z nich niema najmniejszego problemu a pozatym zapoznaj sie z regulaminem forum....
--kazdy wyraza tu swoje zdanie( ja uwazam tak ty tak) i oto własnie tu chodzi poto jest to forum -mimo wszystko pozdrawiam

masz racje...jezeli cie uraziłem to sorry...
qbic1983
Czytacz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26 sty 2008, o 19:48
Lokalizacja: Witnica

Temperaturka .... ciag dalszy

Postprzez Banzai » 10 mar 2008, o 20:22

Dzis zrobilem ogledziny odpalilem silnik dalem muz 10 min popracowac zalaczyl mi sie wiatrak przy 110 + stopniach i tylko na jakies 1-2 minuty i sie wylaczyl, kiedy byla taka temperatura sprawdzielm weze jeden u gory byl goracy ten na dole zaledwie letni aczkolwiek nie zimny mysle ze na oko mial z 20-30 stopni niewiem co jest grane ale temperature na wskazniku mam 110 stopni kiedy stoje w miejscu prawie non stop ... pomozcie
Banzai
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 17:18
Lokalizacja: Cze-wa

Postprzez bemo24 » 10 mar 2008, o 20:25

Banzai, czujnik temperatury wymien bo mozliwe ze oklamuje cie i pokazuje na zegarze 110 stopni.powiem tak ja mialem tak samo jak ty gorny cieply dolny waz letni wiatrak dzialal.a temperatura stala na 110 stopni.wymienilem czujnik i temperatura trzyma sie na 82 85 stopni.............

a ze masz waz gorny goracy a dolny letni to dobrze...widac ze termostat jest ok...


a tu masz foto tego czujnika
bemo24
 

grzejący się silnik.

Postprzez Maro23 » 10 mar 2008, o 21:45

Witam serdecznie, miałem dylemat czy zakładać nowy temat, ale mój problem jest niestety inny od poprzedników. Mianowicie kontrolka się zapala gdy stoję troche w korku, a temperatura dochodzi ok 110-1150 stopni. Co zrobić? Co to może być? Trudno mi stwierdzić, ale wentylator chyba nie zawsze działa. Hak to mogę sprawdzić?
Maro23
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23 lut 2008, o 19:09
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez piotr0488 » 10 mar 2008, o 21:58

rozgrzej samochod i jak bedzie powyzej 90 to otworz maske i zobacz czy chodzi... jak nie to podlacz wentylator na krotko.. bezposrednio z aumulatora i zobacz czy wogule dziala...jak ci sie nagrzeje to zobacz czy waz od chlodnicy co jest nadole jest cieplny czy zimny..
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Banzai » 11 mar 2008, o 00:02

Ta wiec odpalilem swoja golfinke pojezdzilem troszke temperature na wskazniku mam 110 stopni nie roznie nie spada (rozgrzany silnik) wiatrak zalacza sie na bardzo krociutko waz gumowy u gory do chlodnicy dosyc cieply ale da sie go zlapacreka i sie nie paze waz na dole letni okolo 30 stopni ... co to moze byc ...

i czy na rozgrzanym silniku 800-860 obrotow to duzo czy malo ?
Banzai
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 17:18
Lokalizacja: Cze-wa

Postprzez prezesik » 11 mar 2008, o 00:52

obroty OK., tylko czujnik temperatury do wymiany. Nie kupuj tanich zamienników za 30m zł, bo czujnik będzie przekłamywał i 10-20 stopni, lepiej kup porządny za 60-70 zł. Czujnik ma kolorową obwódkę (są czarne, żółte. niebieskie i zielone), musisz podać też kolor obwódki.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość