układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Mati » 26 mar 2008, o 20:29

ja mialem identyczne objawy w sumie to nadal mam wymienialem czujnik niestety na taki za 30zl i nadal mam to samo Snikers, daj znac jak u Ciebie
my name is kokaine i'll mess up your brain if you know what i know
Avatar użytkownika
Mati
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21 lip 2007, o 13:34
Lokalizacja: konskie

 

Postprzez valenti.no » 27 mar 2008, o 09:53

u mnie osiąga teraz ok 80 stopni, w lecie jest normalnie, na zime mozna zawsze zastosować patent z zakryciem chłodnicy żeby szybciej temperature łapał ;-) ogolnie golf to juz moj któryś tam samochód z kolei i żaden tak idealny nie był zeby trzymal rowno 90 stopni.. no chyba że nie porusza sie- tylko stoi z włączonym silnikiem to wtedy temperature ma idealna :mrgreen:
valenti.no
Badacz tematu
 
Posty: 399
Dołączył(a): 16 mar 2008, o 18:36
Lokalizacja: Toruń

Postprzez marek9 » 27 mar 2008, o 10:16

u mnie jest standardowo 70'C sporadycznie 80 jak cieplej.A i wiatrak sie zalancza po wylaczeniu stacyjki.Jezdze ponad rok i nic sie nie dzieje.
Maro
marek9
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 10 mar 2008, o 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez młody88 » 28 mar 2008, o 23:21

to nie jest przyczyną strzałów. idź do sklepu termo. napewno dobiorą
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez surot » 29 mar 2008, o 02:08

Dzisiaj wymienilem termostat. Nowy 30zl + wymiana kolejne 30zl. Chodzi jak marzenie, temperatura nawet powyzej 100km/h nie spada ponizej 90st. Silnik bardziej dynamiczny i zrywny.
Martwi mnie jednak inna sprawa. Zaraz po wymianie termostatu zaczela mrygac kontrolka oleju wraz z denerwujacym dzwiekiem. Poziom oleju w porzadku.
Dziwna sprawa, macie jakies pomysly? Dodam, ze czujnik zmienialem 3 miesiace temu (przy wymianie rozrzadu).
Napisze za kilka dni jak sie poprawilo spalanie.
surot
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 22:51
Lokalizacja: Woj. Śląskie

uklad chlodzenia

Postprzez Stefan80 » 29 mar 2008, o 15:50

Witam
Mam pytanko chodzi mi glownie o to czy ktos moze wie w jaki sposob mozna odpowietrzyc uklad chlodzenia w Golfie 3 silnik 1.6 rocznik 93.Wymienilem termostat (Vernet) na nowy kupilem korek od zbiornika wyrownawczego.I nie wiem co sie dzieje bo caly czas mam temperature prawie 100stopni.Jak mozecie to pomozcie.Z goryu dziekuje i pozdrawiam


Marek
Stefan80
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 mar 2008, o 23:03
Lokalizacja: Lipno

Postprzez Adi » 29 mar 2008, o 16:19

po wlaniu plynu powinienes wlaczyc silnik by sie rozgrzal do temp pracy tj 90* a nastepnie otworzyc na maxa ogrzewanie by plyn dostal sie do nagrzewnicy i znalazl sie w calym ukladzie pozniej zgasic silnik i dopelnic uklad plynem chlodniczym do poziomu max.lub zrobic jak powyzej tyle ze rowniez z odkreconym korkiem na zbiorniczku wyrownawczym i poczekac az caly uklad sie nim napelni tzn. chlodnica blok silnika oraz nagrzewnica a jesli masz LPG to i parownik.jesli tak zrobisz to powinno byc juz wszystko OK
Adi
 

Postprzez qbic1983 » 29 mar 2008, o 16:24

a olej kiedy zmieniales?? moze jest za rzadki....
qbic1983
Czytacz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26 sty 2008, o 19:48
Lokalizacja: Witnica

Postprzez Stefan80 » 29 mar 2008, o 16:31

czyli zrobilem wzgledem Twoich wskazowek nagzrewnica blok daje cieplo i blok jest ok no i w droge i na termometrze pokazuje mi prawie ze 100stopni oczyswiscie nagrzewnice grzeje otwieram mache ale chlodnica jest zimna i weze sa twarde odkrecam korek i plyn w gore
Stefan80
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 mar 2008, o 23:03
Lokalizacja: Lipno

Postprzez Adi » 29 mar 2008, o 16:35

Niech pochodzi z otwartym korkiem.

I zobacz czy w rurach jest woda, popompuj mnimi
Adi
 

Postprzez Stefan80 » 29 mar 2008, o 16:53

Robilem tak jak napisales i woda jeszcze szybciej uciekala :cry:
Stefan80
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 mar 2008, o 23:03
Lokalizacja: Lipno

Postprzez Adi » 29 mar 2008, o 16:57

Czy jak zalewałeś płyna,to puściłeś motor na postoju tak długo,coby termostat się otworzył i jeszcze dłużej,żeby poszedł wentylator na chłodnicy?Jeśli nie,to spróbuj tak:przejedź się furą do normalnej temperatury,potem sprawdź czy rury przy cłodnicy maja jednakowe temperatury ( organoleptycznie-reka).Jeżeli nie,to deliiiikatnie zeby się nie oparzyć rzygającym płynem odkręć korek zbiorniczka i puść motor na jakieś 2500 obrotów.Patrz na wskaznik temperatury zeby nie nabroić.Powinien pójsc na 3/4 zakresu otworzy sie termostat i zaraz po tym musi pójsc wentylator,a płynu troche ubedzie.Dolej,zakrec zbiornik i zobacz czy pomogło
Adi
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość