układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez opolanin » 11 kwi 2008, o 01:27

Wabart, wiec na pewno Ci gdzies wycieka, zlokalizuj wyciek, rozgrzej go na maxa i na postoju na chodzacym silniku szukaj wyciekow
opolanin
 

 

Postprzez vwKNZ » 11 kwi 2008, o 09:37

mi też ubywało płynu- co tydzień dolewałem i wyciek miałem przy krućcu jest plastikowy i pęka. pewnego dnia pękł i wylał się cały płyn.
vwKNZ
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 12 mar 2008, o 10:16
Lokalizacja: KNZ

Temperatura 70stopni a czujnik temp.

Postprzez waksal78 » 11 kwi 2008, o 12:26

Witam!

Chciałem się z wami podzielic ciekawą uwagą. Denerwowała mnie temp.70stopni. wymieniłem termostat i dalej to samo.
A więc wziąłem sie za czujniki temp.
Pozyczyłem ze sklepu 4szt. Sprawdziłem rezystancje każdego z nich i wszedzie bylo ok.
Wkładam 1 - temp 70stopni
wkładam 2 - temp 90stopni
wkładam 3 - temp 70stopni
wkładam 4 - temo 110stopni.
I co o tym sądzić, sam nie wiem. Termostat na 100% dobry.
waksal78
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 mar 2008, o 13:20
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Postprzez młody88 » 11 kwi 2008, o 16:42

czy te czujniki były identyczne?????
miały ten sam nr katalogowy??
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Adi » 11 kwi 2008, o 16:53

Katalogowe czujniki przypisane pod motor 1,6


FAE - 31610

FEBI BILSTEIN - 01939 , 19036

HELLA - 6PT 009 107-421

JC AUTO - K5W008 , K5W035

VEMO - V10-72-0910-1

VERNET - 2579
Adi
 

Postprzez bemo24 » 11 kwi 2008, o 17:19

nawet jak wstawi ten sam kolor czujnika to moze mu oklamywac na zegarze..kup czujnik orginalny a nie badziewie za 30 zl!!
bemo24
 

Postprzez młody88 » 11 kwi 2008, o 18:56

bemo24 napisał(a):nawet jak wstawi ten sam kolor czujnika to moze mu oklamywac na zegarze..kup czujnik orginalny a nie badziewie za 30 zl!!

dokładnie dużo zależy od producenta
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Czy ta chłodnica pasuje ????

Postprzez Digifant » 11 kwi 2008, o 22:27

Otóż po dzwonie, w którym ucierpiał przód pojazdu musiałem kupić pas przedni razem z chłodnicą. Problem jest w tym, że mam w samochodzie silnik 1.8 ABS a chłodnica pochodzi z diesla 1.9 td lub tdi. Generalnie wszystko pasuje (musiałem dać troche dłuższe węże), ale chłodnica jest nieco większa tzn. dłuższa i nie wiem czy ma to jakiś wpływ na eksploatacje silnka. Prosze o rade !!
Rafał Ł.
Digifant
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 22 maja 2007, o 21:33
Lokalizacja: Lublin

Postprzez piotr0488 » 11 kwi 2008, o 22:32

oprocz wilekosc nie rozni sie... mozesz smialo zalozyc
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 12 kwi 2008, o 11:33

a wyjscia z chlodnicy do turbiny czym zatkacie, czy sie myle?? wg mnie nie podejdzie, musisz mie chlodnice ze zwyklego diesla
opolanin
 

Postprzez piotr0488 » 12 kwi 2008, o 12:38

do chlodnicy mozna kupic zaslepki... sa na allegro..
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 12 kwi 2008, o 13:02

piotr0488, jesli sa zaslepki to jak najbardziej moze byc
opolanin
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości