Moderator: Moderator
barrister napisał(a):termostat nie wplywa na wentyl są to dwa oddzielne systemy jeden terostat to urządzenie jest tak stare ja siliki pb,D i zasada jest prosta mały obieg przy dogrzewaniu duży przy zagrzaniu. wentyl natomiast jest sterowany przez kompa lub elektrycznie. praca wentyla powinna się zacząć przy 97 stopniach a zakączyć przy 92 stopniach. kolega pisze dobrze u góry. myślę że masz niewłaściwe ustawienie pracy wętyla. diagnosta na kompie powinien poradzić sobie z tym problemem. normalne że tęperatura powyrzej 105 stopni działa niszcząco na elementy silnika , oczywiście chwilowe nagrzanie nie spowoduje usterki po to właśnie jest drugi zakres tz szybka praca wentyla ale i ona powinna zakączyć sie przy 92 stopniach. polecam lektur książki WV. pozdro
barrister napisał(a):gościu o tym samym pisałem tylko słowami kierowcy a ty mechanika, a tak poza tym to czujnik temperatury należy do elektryki pojazdu. co do obiegu to piszę o małym obiegu i dużym poprzez chłodnicę. rozumiem że jako mechanika może ci to nie wystarcza tylko że każdy z nas wie że mechanior dużo kracze mało robi i te wasze formułki to my znamy. po za tym nie pisałem że w golfie komp steruje wentylem tylko ogólnie piszę że albo komp albo elektryka poprzez czujnik tęperatury. Nadmieniam iż mamy 2008 rok i są samochody już kolego które sterują kompem całą elektryką pojazdu. rozumiem że jesteś mechaniore wozów 15 letnich.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości