układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 30 lip 2008, o 00:12

piotrus23, wyjomowałes pompe wody ?? patrzyłes czy łopatki nie sa połamanę na wirniku ?? peatrzyłeś czy wirnik czasem nie obraca sie na ośce??
jedna rzecz mi przyszła do głowy. mianowicie - czy nie ma róznicy w chłodnicach. czy 75KM i 90KM maja ta samoą chłodnice?? długoś i szerokość radiatora...bo moze tu byc przyczyna.
ale teraz tez pytanie - czy ten silnik który włozyłeś to w nim wymieniałeś tą uszczelke pod głowicą??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Rekin » 30 lip 2008, o 08:53

piotrus23 napisał(a):jaki kruciec?



to jest taka plastikowa rurka inaczej zwana kolnierzem weza chlodzacego ktory wychodzi z papy wody ;-)
Rekin
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 1 kwi 2008, o 08:53
Lokalizacja: 100lica

Postprzez piotrus23 » 30 lip 2008, o 09:48

SotoM napisał(a):piotrus23, wyjomowałes pompe wody ?? patrzyłes czy łopatki nie sa połamanę na wirniku ?? peatrzyłeś czy wirnik czasem nie obraca sie na ośce??
jedna rzecz mi przyszła do głowy. mianowicie - czy nie ma róznicy w chłodnicach. czy 75KM i 90KM maja ta samoą chłodnice?? długoś i szerokość radiatora...bo moze tu byc przyczyna.
ale teraz tez pytanie - czy ten silnik który włozyłeś to w nim wymieniałeś tą uszczelke pod głowicą??
łopatki całe chłodnica jest taka sama
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Swiecaca kontrolka oleju i zagotowana woda!!!!

Postprzez PAFI » 4 sie 2008, o 15:18

mam chlopaki do was pytanie.jadac jakies 3 dni temu po miescie gdzie stalem troche w korkach zaswiecila mi sie kontrolka oleju a woda doszla do temperatury 110 stopni.Aha poziom plynu w zbiorniczku jest ok.teraz jak jezdze nic sie nie dzieje,ale czemu wtedy to sie stalo??Niewiem??Moze cos z termostatem??A jezdze golfem 3 o poj 1.4 rok 1993.Jezeli ktos wiem czym to moglo byc spowodowane to niech napisze dzieki
PAFI
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 28 sty 2008, o 15:25
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piotr0488 » 4 sie 2008, o 15:22

mozliwe ze termostat sie zaciol...
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez arek ryba » 4 sie 2008, o 16:00

PAFI napisał(a):stalem troche w korkach
może płyn chłodzący ma juz swoje lata i czas na zmianę. silnik się mocno rozgrzał
PAFI napisał(a):zaswiecila mi sie kontrolka oleju
jak rozgrzałeś mocno silnik olej sie rozrzedził byc może też jest zóżyty i dlatego zapaliła ci sie kontrolka oleju.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez PAFI » 4 sie 2008, o 16:11

Ok dzieki
PAFI
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 28 sty 2008, o 15:25
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Leszek » 5 sie 2008, o 21:56

Witam wszystkich
Jestem posiadaczem Vento 1,8 ABS i mam ten sam problem co kolega LUKEBE. Wskaźnik temp w kabinie przy normalnej jeździe pokazuje ok 95stopni. Termostat otwiera przy ok 105 a wentylator odpala przy 110 - wg wskaźnika oczywiście. Sprawdziłem pompę wody, termostat i czujnik temp na krućcu przy głowicy - awarii nie znalazłem. Prawdopodobnie przyczyna może być uszczelka pod głowicą. POMOCY

[ Dodano: 2009-11-11, 19:19 ]
:zawstydzony: :zdegustowany: :-x
Leszek
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 sie 2008, o 21:44
Lokalizacja: Wrocław

problem z temperatura czyzby oring?

Postprzez mora812 » 6 sie 2008, o 12:14

:-/ witam mam problem z czujnikiem kupilem do mojego golfika 2,0 gti
czujnik z zolta obwodka i cuda sie dzieja tak jak go rozgrzeje pokazuje mi 110 stopni ale pod maska nic sie nie dzieje tzn nie gotuje a jak jest goraco na dworze to pokazuje 120 jak jest ponad 120 stopni zalancza sie kontrolka ze niby sie plyn gotuje ale sprawdzalem i to falszywy alarm. Mysle czy to nie jest wina oringu bo moj byl troche zdezolowany i zauwazylem ze troche jakby przepuszcza bo 4 pinowa kostka robi sie mokra prosze pomozcie :cry: :cry:
mora812
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:00
Lokalizacja: warszawa

Postprzez marko1967 » 6 sie 2008, o 20:54

mora812, ile dałeś za czujnik ja kupiłem podrube za pare groszy i mam to sam zareklamowałem go dali drugi t znów to samo pojechałem na diagnostykie kompa i okazuje że jest OK a w aucie wskaznik pokazuje 110 więc morał taki że przekłamuje i pdróbka jest do d..y
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez KristoF » 6 sie 2008, o 21:55

ja do swojego kupiłem podróbke Febi i jest ok pokazuje dobrze i sygnał do kompa jest tez dobry.Zależy jaki ten zamiennik sie kupi i za ile...

[ Dodano: 2008-08-06, 21:57 ]
no i ajk jest wsadzony? bo oprócz czujnika w komplecie miałem uszczelke i klamre zabezpieczającą.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez mora812 » 6 sie 2008, o 22:37

marko1967, hej marko 1967 za czujnik dalem 30 zl to podruba na 100% jutro jade do serwisu ciekawe ile zaspiewaja za oryginal?

[ Dodano: 2008-08-06, 22:38 ]
krissmysticblau, hej a ile dales za te podrube?
mora812
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:00
Lokalizacja: warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości