układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez KristoF » 16 sie 2008, o 21:27

w porządku pablomed.Napisałem co uważam.Uważam że tak jest bezpieczniej i poniekąd wygodniej bo przynajmniej jest gdzie klucz wsadzic.i jest jak zdjąć przednią osłonę wiatraka która trzyma sie na zatrzaskach.Sam wiatrak jesk dość nieporęczny więc polecam zdjąć chłodnice.Każdy robi jak uważa. ;-)
pozdro
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

 

Postprzez SotoM » 17 sie 2008, o 00:25

tiaaa... a moze tez przez uk ład ssacy powietrz czyli przwod dolotowy powietrza z nadkola do filtra woda sie dostała i silnik wode zassał przez filtr powietrza...tez zdechnie.ale wiecie co sie wiąrze z tym jakby zassał duza ilość wody?? korby sie krzywią tłoki pekają i szlak trafia pół silnika.spotkałem sie dokładnie z czymś takim 5 razy...powodem było brak osłon pod zderzakiem w narozniku zderzaka pod spodem po prawej stronie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin_franz » 17 sie 2008, o 10:19

Drpiorko napisał(a): a poza tym jak widzicie kałuże to redukujcie bieg macie miec maks 3,5 obr i na nią a nic sie nie stanie :D

Najwyżej Ci Tablica z przodu odpadnie tak jak ja miałem, i już jej niestety na drugi dzień nie znalazłem... :/ Jutro sobie pochodze troche po urzędzie:/
marcin_franz
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 16:41
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez dudegolf » 17 sie 2008, o 11:58

mam silnik ABD i jak ta cewka wygląda to jest to coś w prawym narożniku koło kola??
Avatar użytkownika
dudegolf
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 19:02
Lokalizacja: Świecie

Postprzez klanhker » 17 sie 2008, o 13:36

wczoraj jechalem w ta najwieksza nawalnice i tez mnie zalalo :/ auto stalo cala noc i schlo. teraz pali normalnie ale gaz musze wciskac powoli bo jak wcisne szybko to sie dusi i gasnie, to samo mam jak jade na niskich obrotach-gasnie i musze ruszac przy 4 tys obrotow :/ a na trzecim biegu jak jade to co jakis czas szarpie i jeszcze jedno, sa takie momenty ze nie reauguje na gaz, wciskam do dechy a tu nic sie nie dzieje....to wszystko od jednej kaluzy :/ aha, nie mam oslony pod silnik :mrgreen: pare miesiecy temu tez mnie tak zalalo, ale auto postalo caly dzien i juz jezdzilo normalnie a teraz cos jest nie tak
Avatar użytkownika
klanhker
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 16:38
Lokalizacja: TK

Postprzez Zico63 » 17 sie 2008, o 13:46

W silniku ABD cewka ma być tam:

Obrazek
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez marcinkoz2910 » 17 sie 2008, o 13:55

Zico63, widzę że pracujesz w jakimś sklepie z częściami albo udało Ci się wygonić taki programik :-P
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Re: TROCHE WODY I PO JEZDZIE :((((

Postprzez vwbodek » 17 sie 2008, o 14:19

dudegolf napisał(a):Witam wszystkich... mam nietypowy problem ze swoim golfem. otóż rok temu gdy z niedużą prędkością najechałem na kałużę silnik zgasł i się okazało że uszkodził się jakiś modół za który zapłaciłem 700zł !!!!!!!!! wczoraj jadąc 10km/h w ten deszcz oczywiście silnik zaczął się dławić i stanął :((((po zacholowaniu go do garażu zrobiłem mu mały przegląd i zauważyłem że wogole iskry nie ma:(((( proszę o pomoc czyżby znowu ten zasrany moduł padł????? aha kable wszystkie są nowiusieńkie powymieniałem je przed tym deszczem ale jak widać i tak coś padło :((( HELP!!!!!!!!!!!


Dzisiaj miałem to samo (objawy identyczne).Kałuża - silnik zgasł.trochę postał i z bólem odpalił .Przejechałem jeszcze 40 km trochę szarpało i silnik zgasł na amen. 2 godziny oględzin z bratem
i okazało się że do cewki dochodzi prąd,a za cewką już go nie ma.Wniosek że padła cewka,cudem udało mi się kupić używaną za 100zł i problem znikł.
Myślę,że padła cewka ,jeśli masz możliwość to pożycz od kogoś drugą i wtedy sprawdzisz bez żadnych kosztów. :-D
vwbodek
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 sie 2008, o 14:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Zico63 » 17 sie 2008, o 14:25

Do Kolegi Marcinkoz2910: Jakże chciałbym, niestety jestem u rodzinki i tam on jest, ale jak to na urodzinach: "Krzysiu, powiedz wierszyk..." więc wolę pomóc Kolegom :-D
Ostatnio edytowano 17 sie 2008, o 16:18 przez Zico63, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez marcinkoz2910 » 17 sie 2008, o 14:27

vwbodek, masz kolego rację bo każda cewka zapłonowa jak poczuje wode albo nawet trochę wilgoci to zaraz powstają przebicia na zwojach i jest amen... miałem tak w crossie jak najechałem ja kałużę to gasł (albo wystarczyło wjechać na wilgotne liście drzew a potem to już do folii zawijałem cewkę :lol:

[ Dodano: 2008-08-17, 14:29 ]
Zico63, i wszystko jasne :lol: hehe
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez dudegolf » 17 sie 2008, o 14:51

no tak ale przecież ta cewka jest wysoko umiejscowiona w silniku to jakim cudem dostała się woda do niej jak jechałem 10km/h ????????
Avatar użytkownika
dudegolf
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 19:02
Lokalizacja: Świecie

Postprzez marcinkoz2910 » 17 sie 2008, o 15:06

może pociągła wilgoć jak była nie szczelna....
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość