układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Zico63 » 17 sie 2008, o 16:19

W uzupełnieniu: Co do eTECH-u to od słowa do słowa i w kilka chwil znaleźliśmy z kuzynem takie coś - uwaga! link naprawdę działa i polecam się pospieszyć bo długo nieściągane wygasa :lol:
http://peb.pl/literatura-programy/14603 ... olsku.html

I dalej: jak mogła zamoknąć cewka tak wysoko umieszczona - a no tak, że po ostrym wjeździe w wodę tworzy się w komorze od rozgrzanych części z wody para wodna, unosząca się do góry - na cewkę m.in. Taka para wystarczy do tzw. "przebicia" wysokiego napięcia. :kwasny:
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

 

Postprzez DrSzpila » 17 sie 2008, o 16:36

SotoM napisał(a):tiaaa... a moze tez przez uk ład ssacy powietrz czyli przwod dolotowy powietrza z nadkola do filtra woda sie dostała i silnik wode zassał przez filtr powietrza...tez zdechnie.ale wiecie co sie wiąrze z tym jakby zassał duza ilość wody?? korby sie krzywią tłoki pekają i szlak trafia pół silnika.spotkałem sie dokładnie z czymś takim 5 razy...powodem było brak osłon pod zderzakiem w narozniku zderzaka pod spodem po prawej stronie.
Ja mam zabezpieczony spód i wlot powietrza o nic si enie martw :D.. Ile razy już najechałem na kałuże i golfik wygląda jak terenówka w błocie :D

[ Dodano: 2008-08-17, 16:37 ]
marcin_franz napisał(a):
Drpiorko napisał(a): a poza tym jak widzicie kałuże to redukujcie bieg macie miec maks 3,5 obr i na nią a nic sie nie stanie :D

Najwyżej Ci Tablica z przodu odpadnie tak jak ja miałem, i już jej niestety na drugi dzień nie znalazłem... :/ Jutro sobie pochodze troche po urzędzie:/
Jak nie będziesz jeżdżił tak szybko po kałużach to ci nie odpadnie a może słabo przymocowana była <lol2>

[ Dodano: 2008-08-17, 16:38 ]
klanhker napisał(a):wczoraj jechalem w ta najwieksza nawalnice i tez mnie zalalo :/ auto stalo cala noc i schlo. teraz pali normalnie ale gaz musze wciskac powoli bo jak wcisne szybko to sie dusi i gasnie, to samo mam jak jade na niskich obrotach-gasnie i musze ruszac przy 4 tys obrotow :/ a na trzecim biegu jak jade to co jakis czas szarpie i jeszcze jedno, sa takie momenty ze nie reauguje na gaz, wciskam do dechy a tu nic sie nie dzieje....to wszystko od jednej kaluzy :/ aha, nie mam oslony pod silnik :mrgreen: pare miesiecy temu tez mnie tak zalalo, ale auto postalo caly dzien i juz jezdzilo normalnie a teraz cos jest nie tak
Tez to miałem jezdzij na jedynce przez 10 minut przy 3 tys obr, a potem dwoja i gotowe :D
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez veronx » 17 sie 2008, o 20:28

też padłem dzisiaj ofiarą wody , wczoraj deszcz padał cały dzień zrobiłem około 50 km w strugach deszczu i nic, dzisiaj cały poranek była mżawka przejechałem może z 10 km i zaczął dziwnie przerywać i żabkować , myślałem , że się LPG kończy bo miałem na ostatniej diodce , przełączyłem na PB której jest spokojnie z 10 litrów i to samo , nie mogłem ujechać , stanąłem na poboczu zajrzałem pod kopułkę i nic sucha, przetarłem dla pewności szmatką . Zapala bez problemu ale dławi się jak dodaje gazu , przygasa , chodzi sobie na wolnych obrotach po chwili zaczyna przerywać i gaśnie , cóż się znowu stało ?? już naprawdę tracę siły , tyle rzeczy wymieniłem a tu znowu coś :(

pomóżcie , pozdrawiam
Avatar użytkownika
veronx
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:25
Lokalizacja: PL

gotowanie wody !!!!!!!!!!!!!!!!!

Postprzez tomaszekcz » 19 sie 2008, o 08:40

mam problem co chwile musze dolewac wode do chlodnicy caly czas mi gdzies ucieka nie wiem dlaczego o gdzie i co jakis czas jak nie doleje to gotuje mi sie woda.co jest tego powodem i co mozna zrobic zeby tak sie nie dzialo
tomaszekcz
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 08:26
Lokalizacja: Koło

Postprzez piotr0488 » 19 sie 2008, o 09:20

sprawdz na silniku gdzie jest mokro od od wylewajacej sie wody, polecam ci zakupic plyn do chlodnicy, jest lepczy od wody poniewaz puzniej wrze o ok 25-30 stop. C.. kilka miejsc do sprawdzenia:

:arrow: plastki (rozdzielacz) przy silniku zazwyczaj przepuszcza gumowy oring
:arrow: sprawdz weze czy niesa mokre
:arrow: sprawdz chlodnice czy niejest mokra
:arrow: sprawdz przy pompie czy niejest mokro
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mani51 » 19 sie 2008, o 10:08

piotr0488 ma rację
ja od siebie dodam że najlepiej zrób to przy pracującym silniku bo wtedy masz większe ciśnienie w układzie. po prostu otwórz maskę i szukaj wycieku. Z tego co piszesz to szybko ucieka więc nie ma bata żebyś czegoś nie znalazł...a z tą wodą to BARDZO zły pomysł
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez tomaszekcz » 19 sie 2008, o 15:06

a jaka temperature powinien pokazywac wskaznik podczas jazdy u mnie jak sie rozgrzeja pokazuje calu czas 90
tomaszekcz
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 08:26
Lokalizacja: Koło

Postprzez dudegolf » 19 sie 2008, o 15:19

chłopaki problem rozwiązany mechanik wymienil mi cewke zaplonowa i skasowal 250zl....... ale teraz jade i patrze nie dziala mi predkosciomierz i obrotomierz :cry: co znowu moze byc!! to juz na pewno on spartolił i mi wmawia że przez tą cewke to sie spalilo i chce kolejne 300zl za nowy cały ten panel z predkosciomierzem... co mam zrobic :-?
Avatar użytkownika
dudegolf
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 19:02
Lokalizacja: Świecie

Postprzez mani51 » 19 sie 2008, o 15:20

to myślę że bardzo dobrze Ci pokazuje
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez tomaszekcz » 19 sie 2008, o 15:26

a wracajac do pierszego mojego pytania to nie ma nigdzie wycieku napewno bo sam osobiscie ogladalem i na zgaszonym i na zapalonym silniku i nigdzie nie widac zeby cos cieklo a jest mozliwosc ze dostaje sie woda do silnika :-/
tomaszekcz
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 08:26
Lokalizacja: Koło

Postprzez marcinkoz2910 » 19 sie 2008, o 15:36

powiem tak hu... z mechanika i to wielki a co do prędkościomierza to zobacz kebelki od impulsatora co jest w skrzyni biegów taka kostka 3 pinowa czy tam się coś nie odpieło a jak masz diesla to znajdziesz to koło alternatora...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez dudegolf » 19 sie 2008, o 15:57

a mozesz jakos dokladniej opisac gdzie to znajde kolo skrzyni??
Avatar użytkownika
dudegolf
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 19:02
Lokalizacja: Świecie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości