układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkoz2910 » 23 sie 2008, o 22:25

po to jest forum :-P a popatrz się czy masz prędkościomierz i obrotomierz na lince... bo jak tak to nie masz co szukać impulsatora najlepiej zobacz czy do licznika dochodzą dwie linki (jedna od prędkości a druga od obrotów) i jedna kostka.... i napisz coś tam zobaczył to bedziemy działać dalej... ;-)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

 

Postprzez opolanin » 24 sie 2008, o 00:12

pawelekm, jeśli masz kod silnika ABD to szukaj takiego oznaczenia
WA4264.84D
opolanin
 

Postprzez pawelekm » 24 sie 2008, o 08:00

opolanin napisał(a):pawelekm, jeśli masz kod silnika ABD to szukaj takiego oznaczenia
WA4264.84D


Gdzie wyczytać czy mam akurat ABD czy coś innego ??
W VIN'ie mam tak: WVWZZZ1HZNW384020
----------------------
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
pawelekm
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 4 sie 2008, o 19:38
Lokalizacja: Lubin

Postprzez pablomed » 24 sie 2008, o 09:20

marcinkoz2910 napisał(a):bo tu na forum nie sądzę aby ktoś taki post chciał rozwijać...
czemu? Są werje testowe i instrukcje oficjalnie do ścignięcia :)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez opolanin » 24 sie 2008, o 10:01

pawelekm, albo w karcie pojazdu, papierach jak było autko sprowadzane, lub w bagazniku zobacz na takiej malej karteczce, no chyba że odczytasz z bloku silnika
opolanin
 

Postprzez marcinkoz2910 » 24 sie 2008, o 10:13

no tak ale zobacz na stronę prawną co co modyfikacji związanych z przebiegiem pojazdów mechanicznych jest wyraźnie w prawie powiedziane że za to można dostać karę ograniczenia lub pozbawienia wolności nawet do 5 lat !!
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez elemm1 » 24 sie 2008, o 12:07

Do Marko1967,Mani51 rzeczywiście pod króćcem jest oring,przy wymianie wyciekło gdzieś 0.5l płynu(cały zbiornik) wystarczy uzupełnić czy trzeba odpowietrzać układ?Ten wentylator załącza się prawie na100st.Dzięki i pozdro.
marekola
elemm1
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 sie 2008, o 16:50
Lokalizacja: slask

Postprzez marko1967 » 24 sie 2008, o 13:12

elemm1, wystarczy tylko dolać samo się odpowietrzy
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PaNdA » 24 sie 2008, o 20:25

Zwracam się ekspertów :-( od golfów... mam problem mam golfa 1.6 + LPG zauwazyłem wyciek płynu chłodniczego, wyciek zlokalizowałem w miejscu gdzie znajduje się termostat. T.o jest z pod śruby podkładki pod rozdzielaczem zapłonu w miejscu gdzie rozdzielają sie rury układu chłodzenia i jest termostat. Z pod tej śruby cieknie płyn chłodniczy i regularnie mi go ubywa. Pomocy ziomki co to jest na jakie koszta mam sie przygotować czy to tylko jest jakaś uszczelka czy jest to tam pęknięte :-( :shock:. Niewidze tam żadnego pęknięcia!!!!!!!! :shock: .Pomocy proszę o szybką odpowiedź!!!! please
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez mani51 » 24 sie 2008, o 20:32

1,4 z 1992r to tylko abd
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez mani51 » 24 sie 2008, o 21:58

PaNdA,

u mnie też tam się lało a pęknięcia nie było widać więc kupiłem gumowy oring i zabrałem się za wymianę. Rozkręciłem i okazało się że w środku był wyłamany rant który trzymał oring i dlatego się lało. Ponieważ samochód był potrzebny poskładałem wszystko a oring przykleiłem na silikonie i jakiś czas to wytrzymało ale w koncu kupiłem cały ten plastik z tym że trochę inny bo z dwoma otworami na czujniki temp ale do jednego dostałem zaślepkę i jest git cena to 50zł a w sklepie obok było to samo za 70zł ...tak więc dopóki nie rozbierzesz to nie będziesz wiedział co tam siedzi ;-)

Matioo1, zawsze należy odowietrzyć układ odpalając silnik bez korka przy zbiorniczku i czekać aż załączy się wentylator. A termostatu nie da się odwrotnie założyc wiem bo próbowałem :-) I wiem też że samo ułożenie termostatu ma duże znaczenie, ja dopiero za trzecim razem dobrze go ustawiłem jak wyciągnąlem cały ten plastik w który termostat jest mocowany...dodam że gdy był żle ustawiony to na wolnych obrotach silnik się grzał a na większych (2000-2500) temperatura spadała
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez SotoM » 24 sie 2008, o 22:53

Matioo1 napisał(a):a mozecie mi powiedziec jak ma on byc wsadzony???bo ja wymienilem na nowy i teraz mam cos takiego ze temperatura szaleje a anajlepsze jest to ze nalalem caly pojemnik płynu chlodniczego borygo <do max oczywsice> pojechalem na zakupy moze przejechalem 15 km przyjezdza a polowy plynu w zbiorniczku nie ma wie ktos moze co jest tego przyczyna??? wsadzilem ten termostat zle?? pomozcie prosze prosze...

poprostu zalałes go na prawie pusty układ. weszło ile wlałeś.pjechałeś na zakupy czy coś tam i w tym momencie silnik sie nagrzał termostat sie otworzył i płyn poszedł dalej tam gdzie nie dotarł.poprostu układ musiał sie odpowietrzyć...mysle ze u ciebie jest wszystko w porządku tylko własnie to było przyczyna.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości