Wygląda na to że podczas przepłukiwania wodą - woda została w bloku silnika bo termostat zamknął obieg i spuściłeś tylko z chłodnicy. Czyli w układzie masz świeżą wodę wymieszaną z nowym płynem. Moja sugestia to jeszcze raz rozgrzać silnik otworzyć nagrzew do kabiny bez włączenia dmuchawy, otworzyć korek na zbiorniczku wyrównawczym i dopiero zdjąć wąż dolny z chłodnicy, tak jak robiłeś i zrzucić cały zład wody do michy. Założyć wąż zalać świeżym płynem , uruchomić i nagrzać silnik aż wentylator się załączy, uzupełnić stan i będzie ok. Podczas nagrzewania możesz pościskać dłońmi dolny wąż od chłodnicy w celu napełnienia szybszego chłodnicy. Jak termostat otworzy to poczujesz ciepełko będziesz pewien że obieg się zamyka.
Musi wejść od 4,5 do 6,0 litra płynu ( zależy od silnika i jego chłodnicy ) jak mniej to lipa............
Nic mądrzejszego nie wymyślisz.
Sorry, ja bym tak zrobił...................
Pamiętaj! nie myli się tylko ten co nic nierobi.