układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkoz2910 » 8 paź 2008, o 21:38

chodzi ci o zbiorniczek wyrównawczy ?? najlepiej zrób fotke...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

 

Postprzez mani51 » 8 paź 2008, o 22:06

http://sklep.intercars.com.pl/portal.ph ... kod=100001

musisz sam wyszukać który to bo ja nie wiem jak to dokładnie u Ciebie wygląda
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pablomed » 8 paź 2008, o 22:29

http://allegro.pl/item454399837_krociec ... vento.html
takie coś, tylko możesz miec bez tej cienkiej końcówki pod skosem, albo z nią nie wiem tego. Podróba firmy Topran, ma jadną niepotrzebną dziurę na czujnik do ktorej dodadzą ci zaślepkę. Ok. 20 zeta w każdym sklepie. Nie dokręcaj mocno. Dokładnie obejrzyj metal na głowicy tam gdzie oring przylega. Jak są wżery wyczyść wypełnij klejem do metalu i przeszlifuj. Zadnego silikonu.

[ Dodano: 2008-10-08, 22:31 ]
Z boku głowicy jest drugi, nie wiem który ci potrzebny ale już znajdziesz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez brawura » 9 paź 2008, o 00:02

o dokładnie :brawo: Króciec głowicy układu chłodzenia to jest to teraz tylko muszę znaleźć taki jaki jest mi potrzebny, wielkie dzięki za pomoc :)
brawura
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:46
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Wyciek plynu chlodzacego

Postprzez Aryman » 12 paź 2008, o 16:37

Witam wszystkich.To moj pierwszy post:) Od czerwca jestem posiadaczem niebieskiego Golfa 1.6 w Benzynie.Niestety od poczatku zmagam sie z problemami ukladu chlodzenia.Na poczatku wywalalo plyn,jezdzilem bez termostatu wszystko bylo ok,oddalem do mechanika ,ktory moim zdaniem,wsadzil mi wadliwy termostat.Auto od tego jednak czasu trzyma 90stopni.Ostatnio pojawily sie 2 problemy. 1 gdy wlaczam nawiew na cieplo,smierdzi w aucie tak jakby palil sie plastik,czuc dziwny swad, poza tym pojawil sie wyciek w okolicy "urzadzenia" do ktorego dochodzi waz gorny( bodajze z malego obiegu.Czy moze miec to ze soba zwiazek??.Do tematu dolaczam foto,mam nadzieje ze ktos pomoze;/Z gory dziekuje i pozdrawiam goraco wszystkim Golfomaniakow:)

http://img253.imageshack.us/my.php?imag ... 166yo2.jpg
"It is better to burn out, then to fade away"
Aryman
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 paź 2008, o 16:21
Lokalizacja: Bytom

Postprzez RangerDN » 12 paź 2008, o 16:55

chyba na zdjeciu przedstawiles krociec (to kolanko od bloku silnika) i z niego cos cieknie... ja ostatnio mialem podobnie wymienilem kruciec na nowy oraz caly plyn chlodniczy caly kosz tego wyszedl mnie 50zl a plyn do chlodnicy to orginalny do VW kupilem... Ja mialem mala zniszke na to bo znajomy robi w sklepie z czesciami... ale od tamtego czasu nic mi sie niedzieje ani nie przecieka... termostat wyczyscilem drobnym papierem sciernym, blok silnika gdzie sie przykreca krociec tez oczyscilem bo kots wczesniej dal na silikonie:/ Ale moze byc tak ze wystarczy jak wymienisz sam oring(usczelke) od krócca:) Pozdrawiam
RangerDN
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 13:20
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez marko1967 » 12 paź 2008, o 21:28

Aryman, z fotki wynika ?e to krócie? w którym jest czujnik t?peratury cieczy ja bym nie oszcz?dza? z wynmiana samego oringu bo jak podstawa kró?ca jest wygieta od teperatury to wymiana na krótko i znowu pocieknie kup nówkie króciec z oringem i go wymie? ja my?le ?e kosz b?dzie mniejszy ni? 50 z? pozdrawiam :-)
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Aryman » 12 paź 2008, o 22:30

Bardzo dziekuje za zainteresowanie moim problemem:)Mam nadzieje ze po wymianie tej czesci bede mial w koncu z tym spokoj;/ A co do smrodu w aucie kiedy z nawiewu leci cieple powietrze, ma ktos jakis pomysl?
"It is better to burn out, then to fade away"
Aryman
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 paź 2008, o 16:21
Lokalizacja: Bytom

Postprzez RangerDN » 13 paź 2008, o 22:32

Wymien filt kabionowy koszt okolo 20zl i ten krociec o ktorym pisalem i powinno byc ok! Tylko Pamietaj Jak Kupisz Krociec To z Wyczuciem go Przykrec bo to slabe jest!!
Pozdrawiam
RangerDN
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 13:20
Lokalizacja: Jaworzno

Problem z Układem chłodzenia

Postprzez jawor87 » 14 paź 2008, o 22:42

Witam
Jak mi się silnik nagrzeje już do 70 stopni chcąc uzupełnić płyn chłodzący dolewając go do zbiorniczka wyrównawczego,wywala mi go ciśnienie ! Nawet po trasie gdzie temp wody wynosi 70 stopni,gdy się zatrzymam, zgaszę silnik na ok 15min jest tak samo,te same zjawisko!;/ Sam w sobie silniczek nie osłabł i nie grzeje się! temp w jeździe po mieście wiadomo korki itp..(jazda po warszawie:)) ok80-90 stopni
Może termostat-wydaje mi się że 70 stopni podczas jazdy w trasie to za mało,silnik jest nie dogrzany. Słyszałem również że problem może tkwić w Uszczelce pod głowicą;/ Pomocy!!
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez mani51 » 14 paź 2008, o 23:08

jawor87 napisał(a):Jak mi się silnik nagrzeje już do 70 stopni chcąc uzupełnić płyn chłodzący dolewając go do zbiorniczka wyrównawczego,wywala mi go ciśnienie ! Nawet po trasie gdzie temp wody wynosi 70 stopni,gdy się zatrzymam, zgaszę silnik na ok 15min jest tak samo,te same zjawisko!


to jest jak najbardzirj normalne i zapamiętaj sobie na zawsze że nie powinno się odkręcać tego korka jak silnik jest ciepły tylko jak ostygnie, znacznie dłużej niż 15 min a jeśli już koniecznie musisz to korek należy odkręcać bardzo ostrożnie i stopniowo upuszczać ciśnienie z układu. Płynu nie powinno się dolewać gdy silnik jest rozgrzany a jeśli już to musi on w tej chwili przacować żeby w układzie był obieg płynu a świeży płyn należy lać bardzo powoli aby nie dostał się gwałtownie do obiegu

a co do temperatury to ja bym nie szukał dziury w całym bo nie jest źle, a bardziej przawdoodobne jest że oszukuje Ci wskaźnik temperatury co jest dosyć częstym problemem w golfach
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez jawor87 » 14 paź 2008, o 23:25

Ale dolewane płynu raz bądź dwa razy w tygodniu nie jest normalnie-a dolewam po tym jak informuje mnie o tym mygajaca kontrolka przy zegarach! więc w czymś problem jest bo, tak wcześniej nie miałem !
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron