jawor87 napisał(a):Jak mi się silnik nagrzeje już do 70 stopni chcąc uzupełnić płyn chłodzący dolewając go do zbiorniczka wyrównawczego,wywala mi go ciśnienie ! Nawet po trasie gdzie temp wody wynosi 70 stopni,gdy się zatrzymam, zgaszę silnik na ok 15min jest tak samo,te same zjawisko!
to jest jak najbardzirj normalne i zapamiętaj sobie na zawsze że nie powinno się odkręcać tego korka jak silnik jest ciepły tylko jak ostygnie, znacznie dłużej niż 15 min a jeśli już koniecznie musisz to korek należy odkręcać bardzo ostrożnie i stopniowo upuszczać ciśnienie z układu. Płynu nie powinno się dolewać gdy silnik jest rozgrzany a jeśli już to musi on w tej chwili przacować żeby w układzie był obieg płynu a świeży płyn należy lać bardzo powoli aby nie dostał się gwałtownie do obiegu
a co do temperatury to ja bym nie szukał dziury w całym bo nie jest źle, a bardziej przawdoodobne jest że oszukuje Ci wskaźnik temperatury co jest dosyć częstym problemem w golfach