Panowie, ja mam tez problem z temperatura a mianowicie, na wskazniku pokazuje mi ponad 100 (ale nie 110 ) stopni przy jezdzie w korku, przy jezdie na trasie, takiej ostrawej pokazuje ponad 90 (tak 95) stopni. Wiem ze mnie robi w przyslowiowego chu.. bo jak wlozylem termometr do zbiornika wyrownawczego to wskazywal rowna dyche mniej niz ten wskaznik w kabinie. I teraz moje pytanie, co zrobic zeby wskazywal normalnie, bo jak zaczne sobie wymieniac po kolei wszystkie czujniki jakie mam w samochodzie to koszt bedzie kolo 100 zlotych, narazie kupilem czujnik od wlaczania wentylatora (ten w chlodnicy) i jestem 40 zlotych w plecy bo sie okazalo ze tamten dziala dobrze. Wymienic ten czujnik co jest w króćcu , czy ten drugi (ktorego w moim silniku nawet znalezc nie moglem)Redrick pisze ze znajduje sie kolo wiatraka, ale u mnie kolo wiatraka to znajduje sie ten czujnik ktory odpowiada za regulacje szybkosci obrotow wentylatora chlodnicy. a gdzie ten co pokazuje w kabinie
!! Aha, kwestia zepsutego termostatu odpada na bank ...