Masło na korku wlewu oleju nie zawsze musi oznaczać winę uszczelki, Może być zapchana odma i efekt niedogrzanego silnika. Najlepszym sposobem by sprawdzić uszczelkę to sprawdzenie czy: kompresja nie idzie w układ chłodzenia czyli węże nie puchną i czy auto nie kopci na biało . Następnie czy płyny się nie mięszają czyli w oleju nie ma płynu sprawdź co jest na bagnecie, drugie czy w zbiorniczku wyrównawczym nie ma rosołu . Jeśli tak lub wali kompresję do zbiornika to faktycznie wina uszczelki.
Tak jak koledzy napisali ubytki oleju mogą być też spowodowane zużyciem pierścieni lub uszczelniaczy zaworów , może też przy zapchanej odmie wypchnąć uszczelniacz wałka rozrządu i tam będzie wyciek.
Co do płynu to też tak jak napisali jeśli nie ubywa go za dużo to mogą być jakieś mikropęknięcia na króćcach plastykowych układu (połączenie blok i głowica)
Posprawdzaj to na początek.
Jeśli nie będziesz dalej pewien to proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania