Ale tu paniki
Proponuję aby nie odpowiadali ludzie co nie mają vr6.
Moim zrobiłem 130 tyś i polecam każdemu.
Co do wody to vr6 robi ciśnienie w układzie !
Nie masz prawa odkręcać kurka zbiornika zaraz po zgaszeniu silnika bo wywali płyn i oparzy wszystko dookoła !
Uważaj na stare przewody chłodzące od tyłu głowicy bo przez ciśnienie rozwala je.
W ogóle przewody wodne muszą być w dobrym stanie.
Jak ci w trasie ten górny tylny przewód rozwali to można jechać do 2 tyś obr. aby nie wywaliło wody ponad głowicę i uważać na temperaturę.
To, że od razu załącza pierwszy obieg wiatraka to może być.
Ważne aby ok 100 st włączał drugi.
Nie ma prawa mieć inaczej jak 90 st na wskaźniku temperatury.
Ten silnik to piec ale też nie boi się temperatury.
Raz na autostradzie przy jeździe ok 200, zepsuł się wiatrak i temperatura wody dochodziła do ponad 100 a oleju do 125 st. trzeba zwolnić i uspokoić silnik.
Nic się nie dzieje. To mocny silnik jak wiesz jak się z nim obchodzić.
[ Dodano: 2014-03-15, 11:20 ]Co do kabli i 900 obrotów.
vr6 bardzo wrażliwy na iskrę. Używam tylko beru - gruba linka wewnątrz.
I u mnie każdy kabelek nie może dotykać metalu i siebie nawzajem bo inaczej zgubi iskrę, prędzej czy później.
Obroty to 650-700 ! Masz sinik AAA więc na module z cewkami więc nie ma tu ingerencji. Świece tylko ngk platynowe !
Jak zrobisz porządek z kablami to wypnij klemy, zewrzyj je razem na minutkę i będzie reset komputera. Może pomoże.
[ Dodano: 2014-03-15, 11:21 ]W razie czego pisz lepiej na :
smolax71@wp.pl