Panowie wiele szukałem kazdy mówi inaczej, sproboje teraz na forum zapytac, chyba nie było takiego tematu nie umiałem znalezc a jesli był prosze o skasowanie i odesłanie mnie do niego.
zrobiłęm swapa na vr6 AAA robi mi sie cisnienie w układzie chłodzenia, raz mniejsze raz duze, nawet na postoju jak auto chodzi 10 minut na wolnych wąż jest twardy od chłodnicy, wyłacze auto to wiatraki idą , boje sie co bedzie jak temperatura na zewnątrz osiagnie 25 stopni...
czy to normalne? uszczelka pod głowica zmieniona, chłodnica nowa i to nie najtańsza, głowica splanowana, nowe swiece i kable zapłonowe, nowy korek od zbiorniczka wyrównawczego, co to moze byc a moze to normalne i nie mam sie o co obawiac?
dziwny objaw to taki ze za silnikiem czuc delikatnie spaliny, gdzies moze byc nieszczelny? czy po prostu zawija z wydechu bo bez kata i temu tak koło auta śmierdzi (na dniach zakłądam kata) , pomijając to ze na ciepłym tez ciagle kopci, nie zauważyłem zeby brał olej.
I jeszcze jedno, silnik cyka, juz ciszej po wymianie kabli zap ale jeszcze delikatnie cyka i czasami na wolnych nieróno, ale nierowno prawie niewyczuwalnie czyli np. 900 obrotów i raz 950. na obrotku tego nie widac ale ja to słysze, wkładajac tyle kasy w silnik i podzespoły rozkładam juz rece. Auto smiga zapierdziela jak nie wiem ale mam obawy ze po szybkiej ostrej jezdzie moze mi cos strzelic albo sie nagrzewniczka rozwali . termostat nowy.
Prosze Pomózcie bo wyczuwam wydawanie kasy w błoto i nie wiem czy nie kupic kolejnego silnika uzywanego taniej mnie to chyba wyjdzie... z góry bardzo dziekuje za pomoc.