VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez KEFRZYSKI » 26 lip 2015, o 13:00

Witam. Próbowałem na innym forum i postanowiłem tutaj też zapytać. Zmagam się z poważnym problemem w moim vr6 który jest po remoncie. Ma nową pompę wody i termostat, chłodnicę itd. Niestety bez problemu osiąga temp. 100 stopni :/ na postoju. W trasie grzeje się tak do 95 i cały czas pracuje wentylator tylko na 1 biegu. Ten 2 bieg włącza się bardzo sporadycznie lub tylko gdy włączę klimatyzację. Węże wody są twarde, nie wiem który czujnik odpowiada za 1 i 2 bieg chłodzenia i czy mój sterownik aby na 100 jest dobry a jego nr. to SHO 357 919 506
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

 

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez VolDan » 26 lip 2015, o 22:58

węże twarde to prawdopodobnie układ zapowietrzony
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez KEFRZYSKI » 27 lip 2015, o 10:12

Ostatnio wymieniałem nagrzewnicę w aucie hmm może ona taki problem zrobiła ale ściskałem już te węże i nigdy nie miałem problemów z odpowietrzeniem tego układu a tu nagle taki numer...
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez Radi » 1 sie 2015, o 09:49

Wode wywala przez korek?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez KEFRZYSKI » 1 sie 2015, o 11:11

Właśnie nie wywala wody korkiem, węże są OK, obieg wody działa, termostat otwiera się po 80 stopniach, ja myślę że wszystko działa prawidłowo i licznik nie oszukuje. Wyłącznik termiczny w chłodnicy mam 3 biegunowy i według jego zakresów wiatraki też prawidłowo się załączają. Jednak muszę wymienić wiatraki na mocniejsze bo u mnie 1 bieg ma 80W tylko a powinien mieć 150W.
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez pajda150 » 7 sie 2015, o 14:57

ja tez miałem ten problem i czasami jest a i 105 stopni jednak szybko spada po około 2 minutach do 90 jesli auto jedzie chociaz nie wyobrazam sobie tego w jakims korku gdzie cały czas ttzeba podjeżdzac,

mi wody tez nie wybija wszysztko jest nowe co zwiazane z układem chłodzenia nawet termostat jest okrojony zeby sie wolniej grzał, i po dzis dzien nikt nie wie czemu jest taka temperatura, bynajmniej silnik chodzi tak jak powinien i nie wywala wody. Ale drazni mnie ten fakt i nie wiem co z tym zrobic.
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez KEFRZYSKI » 7 sie 2015, o 20:02

Pajda150 a Ty masz ori vr6 czy tez po swapie. Napisz jaki silnik miałeś wcześniej i jaka moc masz wiatraków na 1 biegu.
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez pajda150 » 8 sie 2015, o 00:10

po swapie, i tez po remoncie nowe tłoki i inne rzeczy, kurde nie znam sie za bardzo na rzeczach mechanicznych niestety takze nie wiem jaka moc itd ale nawet jesli mi wiatraki teoretycznie działaja to i tak sie grzeje na postoju, a juz nie wspominam o tym jak teraz jest tak gorąco, to 95 stopni mam a jak szybko bym wariował to nawet 105 110 potem w miare spada na 100 , 95 . Mawiaja ze ten silnik tak ma ale watpie ze przy kupnie w salonie auta ludzie rozumieli to ze auto sie grzeje czasami... to by tego nikt nie kupił wiec na pewno jest gdzies jakis problem ze sie grzeje. Druga sprawa jest taka ze te silniki juz maja swoje przebiegi, moj ma koło 600 tys ale i tak po kompletnym remoncie powinno wszystko grac
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez KEFRZYSKI » 8 sie 2015, o 07:58

A jaki silnik miałeś przed swapem ? Bo ja 1.6 aft i wydaje mi się że wina jest wiatraków u mnie 1 bieg ma tylko 80W. A katalog podaje do vr6 150W. I ten 1 bieg nie ma obrotów by go schłodzić dlatego temp. pozwala rosnąć tak wysoko.
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez pajda150 » 8 sie 2015, o 22:13

dobry pomysł, o tym nie pomyslałem, chociaz mówiono mi ze mam te wielkie wiatraki lub po prostu mocniejsze bo miałem klime w moim 1.8 75km ale tez to sprawdze dobry pomysł chociaz jak jest na zewnatrz 35 st to dmuchajac i tak juz ciepłym powietrzem nie schłodzisz goacego powietrza tak szybko, wiec nie wiem czy wiatraki załatwią sprawe...
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez KEFRZYSKI » 8 sie 2015, o 23:50

Nie znam juz i innego rozwiązania. Ale znowu przed remontem nie miałem takich problemów, skoczyła temp. Czasami max do 95 ale to po mieście w korkach. A jaki masz sterownik wiatraków ? Masz Klimę w nim zwykłą czy climatronic ??
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Re: VR6 Temp. rośnie do 100 stopni

Postprzez pajda150 » 9 sie 2015, o 02:10

"jaki sterownik" czyli? klima zwykłą. inny temat to taki ze jak jade na serwis i wkładaja taka mała igłe i wysysaja płyn chłodniczy to zawsze stwierdzaja ze jest dwutlenek wegla czyli uszczelka pod głowica, a ja mam juz 4 nową, była i metalowa i normalna, victor reinz, głowica i blok sprawdzane w 3 roznych miejscach na ciepło i zimno czy cos takiego i nic nie wyszło, jedynie wywalanie wody przez korek ustało po trzecim ostatnim symbolicznym szlifie głowicy i mozna byłow koncu spokojnie nim jezdzic
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Następna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron