Wentylator chłodnicy

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Wentylator chłodnicy

Postprzez piter1512 » 10 lis 2012, o 00:27

Witam,mam pytanie-muszę wymienić wentylator i mam takie pytania:jak sprawdzić wentylator przed zakupem używanego,czy demontaż starego i montaż nowego to coś wielkiego czy poradze sobie z tym sam?Pytam,bo cena używanego to ok.50-100 zł a nowy od 150 i wiecej dla tego jestem raczej skłonny do zakupu używanego,aha jeszcze jedno-czy jest różnica pomiędzy went.od diesla a benzyny?Mam golfa 1.6 benz+lpg
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Wentylator chłodnicy

 

Postprzez trollu » 10 lis 2012, o 01:53

czy jest różnica z diesla i benzyny to nie wiem, pasują za to od innych VAGów bo ja mam (albo miałem) wentylator chyba z cordoby. jak weźmiesz go do ręki i zakręcisz to powinien poruszać się bez najmniejszego szelestu, jak coś skrzypi, chrupie czy blokuje to po paru załączeniach zatrze się i spali, przerabiałem to jak padł mi wentylator, założyłem średnią używkę na szybko i po tygodniu znów padła, później poszukałem używki w dobrym stanie i jest spokój. najlepiej jakbyś podpiął wentylator na krótko i zwarł styki na wtyczce do czujnika w chłodnicy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 10 lis 2012, o 13:32

weź wentylator podłącz na krótko jakimiś kabelkami do aku, jak na każdym biegu chodzi cicho to powinno być ok, ale to i tak ciężki temat, po zamontowaniu może się okazać że głośno chodzi mimo wszystko, czyli wszystko zależy jakie masz szczęście :)

przy wyborze musisz tylko zwracać uwagę na rozmiar (większość VAG z tych lat ma taki sam) + musisz mieć odpowiednia wtyczkę z odpowiednią ilością pinów (są 2, 3 i 4 pinowe, prostokątne i owalne wtyczki)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 10 lis 2012, o 16:02

Nie jest trudno go zdemontować :) Ja kupiłam nowy bo mam gwarancje i wszystko a używany to wiesz nie wiadomo może pochodzi z tydzień i go szlag trafi. To zależy od ciebie ale lepiej dołożyć 50 i mieć nówke . Ja u siebie dawałam 120 złotych.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez hellboy1 » 10 lis 2012, o 16:57

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272714 masz coś takiego ładnie opisane! ;-)
hellboy1
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 paź 2012, o 19:30
Lokalizacja: Toporowice


- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron