Wyciek płynu chlodniczego z kolanka głowicy

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Wyciek płynu chlodniczego z kolanka głowicy

Postprzez szosiu » 31 lip 2013, o 14:01

Hej,
wiec kapie mi plyn chlodniczy z krócca (kolanka) z prawej strony glowicy. To jest króciec płynu chlodniczego przykrecony do glowicy dwiema śrubkami. Płyn kapie z pod górnej śruby. Króciec jest pelniety a moize tak ma byc przy mocowaniu przy górnej śrubie.
Pytanie czy tam jest jakas uszczelka pod tym i czy to pękniecie ma byc czy nie :) ?

[img][img]http://images64.fotosik.pl/34/49396df01665e9c6m.jpg[/img][/img]

[ Dodano: 2013-07-31, 14:13 ]
dobra wybadałem ze tam idzie oring, ktos zna jego wymiary? i czy pekniecie ma byc w tym króćcu? bo nie wiem czy wymieniac caly króciec
szosiu
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 08:48
Lokalizacja: Wrocław / Polanica
Rocznik: 1993
Silnik: 1.8 ABS
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Wyciek płynu chlodniczego z kolanka głowicy

 

Re: Wyciek płynu chlodniczego z kolanka głowicy

Postprzez Pawełgolfgreen » 31 lip 2013, o 18:52

Wymienić cały króciec z ringiem.
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez szosiu » 31 lip 2013, o 18:54

ok, dzięki, wiec jutro jade do intercars , koszt 11 zł :) Przy okazji wymienie płyn ;)
szosiu
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 08:48
Lokalizacja: Wrocław / Polanica
Rocznik: 1993
Silnik: 1.8 ABS
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez seismic » 7 sie 2013, o 08:41

Proszę o pomoc.
U mnie jest wyciek płynu chłodzącego ale jeszcze nie namierzyłem gdzie.
Jeden dzień raz minął u już pojemnika umknęło.
A ostatnio jak patrzę na pojemnik i dolewam lekko ponad max to tak pół centymetra dziennie ubywa. Z rurki od pojemnika najprawdopodobnie nie, bo przy uciskaniu nie wychodzi woda nigdzie. Obstawiam że to własnie obudowa termostatu. :zalamany:

Mam pytanie inne, czy do golfów trójek wszystkie obudowy / kroćce są takie same?
Ja kupiłem niedawno golfa 1.4 44kW w benzynie z 1992. Trudno jest znaleźć z takimi parametrami. Polecacie jakieś sklepy z nowymi obudowami skoro nie ze szrotów ?

11zł kosztuje obudowa termostatu? Chyba na szrocie. :zdziwko:
Golf / 1.4 / 44kW / 1992 / 292.000km
seismic
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 sie 2013, o 10:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez 1arturek1 » 7 sie 2013, o 09:08

seismic napisał(a):Proszę o pomoc.
U mnie jest wyciek płynu chłodzącego ale jeszcze nie namierzyłem gdzie.
Jeden dzień raz minął u już pojemnika umknęło.
A ostatnio jak patrzę na pojemnik i dolewam lekko ponad max to tak pół centymetra dziennie ubywa. Z rurki od pojemnika najprawdopodobnie nie, bo przy uciskaniu nie wychodzi woda nigdzie. Obstawiam że to własnie obudowa termostatu. :zalamany:

Mam pytanie inne, czy do golfów trójek wszystkie obudowy / kroćce są takie same?
Ja kupiłem niedawno golfa 1.4 44kW w benzynie z 1992. Trudno jest znaleźć z takimi parametrami. Polecacie jakieś sklepy z nowymi obudowami skoro nie ze szrotów ?

11zł kosztuje obudowa termostatu? Chyba na szrocie. :zdziwko:


Krócieć z ringiem, a obudowa z termostatem to dwie różne rzeczy. Jeżeli nie wiesz jak wygląda króciec wpisz sobie w google grafika. Co do obudowy i termostatu, wymieniałem u siebie z 2 miesiące temu, za obudowę i termostat zapłaciłem 110 zł (80 obudowa, 30 termostat), no i koszta wysyłki. Szukaj części w intercars, ja tam zamawiałem.
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Postprzez hanawald » 7 sie 2013, o 18:30

w tym miejsu jest kruciec i tak wygloda Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez seismic » 12 sie 2013, o 15:35

Dzięki! W takim razie jeszcze się wstrzymam z wymianą.
Daje radę z dolewaniem.
Muszę co innego jeszcze w aucie wymienić. :zawstydzony:
Golf / 1.4 / 44kW / 1992 / 292.000km
seismic
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 sie 2013, o 10:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Paweu » 12 sie 2013, o 15:57

seismic napisał(a):Dzięki! W takim razie jeszcze się wstrzymam z wymianą.
Daje radę z dolewaniem.


30 zł i dla lajka godzina roboty... Tle byś na to potrzebował czasu. no ale jeśli wygodniej ciągle dolewać to ok. W końcu pęknie i nim się obejrzysz zatrzesz motor... tyle będzie z jazdy. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio


- - - VIP Parkiet



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości