Cześć,
Od paru dni jestem w posiadaniu golfa 3 1.8 90km kupionego od osoby prywatnej i mam parę obaw co do tego autka
1. Samochodzik łapie wysoką temperaturę, na liczniku wskazuje 110 stopni, nie świeci kontrolka, znajomy sprawdzał mi węże co idą do chłodnicy i od chłodnicy, górny był ciepły a dolny chyba zimny (sam nie sprawdzałem a byłem zdenerwowany i nie słuchałem uważnie, jutro sprawdzę na własnej skórze), nawiew wieje ciepłym przy tej temperaturze, odkręcaliśmy korek od płynu chłodzącego przy nagrzanym silniku, nic nie buchło i spokojnie można było wsadzić palec i trzymać go tam ile się chciało, wydaje mi się ze nie włacza sie 2 bieg chłodnicy ale nie wiem jak to sprawdzić, oba biegu działają bo na krótko spinałem i znalazłem oba bez problemu, płyn w normie, olej w normie, dlaczego on tak trzyma ciepło ? boje się co będzie w lato.
2. Następnie ojciec twierdzi że silnik jest na wykończeniu, przy nagrzanym silniku po odkręceniu korka od oleju poleciał przez chwile biały dymek, na bagnecie powyżej stanu oleju była osadzona masa o kolorze kawy z mlekiem (ojciec twierdzi że to błoto, syf) popytałem ludzi i mi mówili że jakby to był syf to bym nie przejechał nim nawet 1 km i bym zajechał silnik a zrobiłem nim 100km, ojciec również stwierdził że słyszał bulgotanie w silniku, ja nic takiego nie słyszałem,
3. Kolejną wadą jest rdza na kielichach od amortyzatorów w komorze silnika, jest parę dziurek w nim ciężko to wytłumaczyć jutro zrobię zdjęcia i jakoś tu wstawię i zadam pytanie o co mi z nimi chodzi, narazie orientacyjnie informuje.
Co jest z tym silnikiem? faktycznie zajechany ? mam się czego obawiać? ogólnie interesuje mnie TYLKO silnik, z blacharką sobie poradze (małymi kroczkami do przodu) o kielichach wspominam bo za blacharę mam zamiar się wziąść dopiero na lato, a chce pojezdzić tym samochodzikiem.
Doradźcie coś, szukam i szukam na tym forum ale nie znajduje mojego problemu z tym silnikiem, wielu ludzi ma problem z dogrzaniem silnika a ja mam na odwrot