Zimne powietrze, nowy termostat

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Zimne powietrze, nowy termostat

Postprzez Chudy155a » 19 maja 2015, o 22:48

Witam mam od jakiegos czasu problem wymieniłem termostat 1.6 75 km bo leciało mi zimne powietrze postawiłem diagnoze że to termostat (powrotny wąż od nagrzewnicy był zimny ) zalałem pojezdzilem troche z myślą że sie odpowietrzy dalej było to samo . Wymieniłem dziś termostat i dalej to samo o co chodzi ?? wentylator się włącza ale po gdy mam zakręcony korek na maksa i pojezdze troche robi sie duze cisnienie az węże strzelaja i jak odkrecam to zasysa mocno powietrze ;//
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Zimne powietrze, nowy termostat

 

Postprzez MiroGti » 23 maja 2015, o 06:49

Wymień korek od zbiorniczka wyrównawczego ,nastepnie zakreć i przytrzymaj go na obrotach tak ok1500-2000 aż włączy się wentylator ,prawdopodobnie zostalo powietrze w nagrzewnicy a przy walniętym korku go nie odpowietrzysz ,przerobiłem to ostatnio ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BialyUst » 30 maja 2015, o 11:27

okład powino sie odpowietrzac przy odkreconym korku. Poza tym na pewno masz powietrze w nagrzewnicy
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez MiroGti » 30 maja 2015, o 12:58

BialyUst napisał(a):okład powino sie odpowietrzac przy odkreconym korku

Robiąc tak jak piszesz to straciłem 5 litrów płynu dolewając co chwile i dalej był zapowietrzony ,dopiero po zakręceniu korka ,pompa jest w stanie przepchać powietrze .
W taki sposób nie straciłem prawie nic płynu odpowietrzając układ .
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BialyUst » 30 maja 2015, o 16:58

to ja nie wiem jak to robisz ale wszystkie auta ktore naprawiam oraz w tym moj gdzie ostatnim razem byl sciagany z 20 razy przedni pas. i odpowietrzam na otwartym ukladzie i nawet 100 ml nie wylatuje :)

no ale kazdy ma swoje metody :)
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez MiroGti » 31 maja 2015, o 20:58

BialyUst napisał(a):to ja nie wiem jak to robisz ale wszystkie auta ktore naprawiam oraz w tym moj gdzie ostatnim razem byl sciagany z 20 razy przedni pas. i odpowietrzam na otwartym ukladzie i nawet 100 ml nie wylatuje

no ale kazdy ma swoje metody

Przyznam że też tak większość aut odpowietrzałem ale mój golf to individual chyba :lol: Każda metoda jest dobra ,która spełnia oczekiwania ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron