1.9td aaz

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

1.9td aaz

Postprzez filipesku93 » 5 mar 2014, o 13:14

Chce wzmocnić hamowanie i czy wystarczy założyć sam zacisk z vr6 lub g60 by następnie kupić większa tarczę i klocki, a auto będzie stawało w miejscu? ;)
filipesku93
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 11:46
Lokalizacja: Opolskie

1.9td aaz

 

Postprzez Pozor » 6 mar 2014, o 00:04

zwrotnice tdi przede wszystkim wtedy możesz dowolnie zmieniać rozmiar tarczy max średnica przy rozstawie 4x100 to 280 mm z g60 zaciski to już obojętnie czy gti czy tdi czy vr6 różnice są tylko pomiędzy wentylowane a nie wentylowane tarczy tzn. jarzma troche inne , Najlepsze zaciski jakie dorwiesz to z g60 lub z audi s2 girling 60 2-tłoczkowe ale cena też jest wysoka :hyhy: ale przy heblach tdi 256 poprawi ci się hamowanie znacząco i nie potrzeba ci więcej bo silnika vr6 czy jakiegoś 2.5 na pokładzie nie masz :mrgreen:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez brzesiu » 6 lip 2014, o 15:58

Panowie mam okazje kupic w dobrej cenie zaciski GIRLING 60 i pytanie jak sie na tym jezdzi.
Jaka jest różnica w hamowaniu wyczuciu hamulca itp.
Na ta chwile mam tarcze 280, mała pompę bez ABSu ale będę zakładał od t4.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 6 lip 2014, o 18:17

Ja powiem tylko tyle, że pompa ta co jest w TDI daje sobie spokojnie radę z większymi hamulcami. Czasami jak założymy większą to wcale nie musi oznaczać, że będzie lepiej a może dać zupełnie zupełnie inny efekt od zamierzonego.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 6 lip 2014, o 20:32

palio napisał(a):Ja powiem tylko tyle, że pompa ta co jest w TDI daje sobie spokojnie radę z większymi hamulcami. Czasami jak założymy większą to wcale nie musi oznaczać, że będzie lepiej a może dać zupełnie zupełnie inny efekt od zamierzonego.


A przy samej wymianie zacisków na te dwutłoczkowe odczuje dużą różnice ?
Bo zastanawiam sie czy gra jest warta swieczki
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 6 lip 2014, o 20:37

Odczujesz. Auto powinno dęba stawać.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 6 lip 2014, o 20:52

palio napisał(a):Odczujesz. Auto powinno dęba stawać.


Ok namówiłeś mnie ;D Po wypłacie pochwale sie jak to sie u mnie sprawuje ;D
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości