bebny a tarcze

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 29 cze 2012, o 23:09

www.vwgolf.pl jest tam naprawde sporo tematów poruszajacych wymiane zaciskow z mk3 na mk4. Troche wiecej checi i wlasnej inicjatywy przy szykaniu rozwiazania problemu
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez Andrew » 30 cze 2012, o 09:04

killah, nic nie trzeba przerabiac :-D wyciagasz stary zakladasz nowy i juz! potrzeba tylko przejsciowka przewodu hamulcowego (rozne gwinty) ja u siebie zostawilem przewody od mk 4 troszke zabawy z doginaniem ale do zrobienia :-D :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

beben na tarcze

Postprzez Piotrektd » 26 sie 2012, o 18:34

na allegro sa tarcze na tyl z klockami za niecale 200zl a ze mam hamulce z tylu do wymiany to chce tarcze wrzucic. pytania moje brzmi czy potrzebne sa przerobki czy wystarczy zdemontowac beben wlozyc tarcze i gotowe?????????
Piotrektd
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 16:28
Lokalizacja: Franknowo

Postprzez palio » 26 sie 2012, o 18:48

Potrzeba:

czop piasty
tarcze
łożyska
zaciski + osłony na tarczę
linka ręcznego
przewody miedziane
płyn hamulcowy
klocki hamulcowe

Nie należy zapominać o zmianie przewodów miedzianych na belce,są krótsze od tych do bębnów
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 27 sie 2012, o 12:46

palio45 napisał(a):Potrzeba:

czop piasty
tarcze
łożyska
zaciski + osłony na tarczę
linka ręcznego
przewody miedziane
płyn hamulcowy
klocki hamulcowe

Nie należy zapominać o zmianie przewodów miedzianych na belce,są krótsze od tych do bębnów


nie zgadzam się z przewodami jedynie. Tam nic nie trzeba zmieniać.
killah
 

Postprzez greg001 » 27 sie 2012, o 23:34

temat klepany nie raz, Używać opcji Szukaj!
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

bebny a tarcze roznice w szerokosci z tylu w wystawaniu fel?

Postprzez witboy » 12 lis 2012, o 18:49

panowie mam dziwne wrazenie ze auta ktore maja z tylu hamulce tarczowe to felgi sa lekko bardziej schowane do srodka a tam gdzie sa hamulce tarczowe to felgi bardziej wystaja? to tylko zludzenie czy faktycznie grubosc bebna ma tu znaczenie ? jesli tak to mniej wiecej o ile bardziej moze felga wystawac w bebnach?
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 12 lis 2012, o 19:50

wydaje mi się że jest identycznie, ale trzeba by było zmierzyć, nie mam niestety bębnów żeby to zrobić
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez witboy » 12 lis 2012, o 20:02

tak wlasnie myslalem ze bedzie to zludzenie po stosujac albo cambery albo podkladki zastanawiam sie jeszcze ze wzgledu na to czy chce mocno pochylic kolo to moglbym zmienic bebny na tarcze i myslalem ze schowam kolo przy okazji troszke
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron