http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118939&start=0
Oczyść całość i nałóż trochę smaru pod te sprężynki pokazane na zdjęciu nr 11. Porusz kilka razy szczękami, żeby rozprowadzić smar. U mnie po takim zabiegu przestało piszczeć.
Na koniec regulacja luzu łożysk -tył
- dokręcić mocno nakrętkę obracając jednocześnie w obu kierunkach tarczę lub bęben, jest to konieczne w celu osadzenia łożysk w bieżniach, następnie poluzować nakrętkę.
- z powrotem dokręcić nakrętkę tak, aby można było jeszcze poruszyć wkrętakiem podkładkę nakrętki ( na rysunku pokazano, że ma się przesuwać w bok)
- w tym położeniu nałożyć zabezpieczenie nakrętki i wsunąć nową zawleczkę, jeżeli zawleczka nie daje się włożyć, należy nakrętkę nieco dokręcić, ale podkładka nadal powinna dawać się przesuwać