bębny na tarcze

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez k-m-r1 » 19 paź 2009, o 12:07

nie wiem po co wymieniac cala belke,skoro mozna same czopy pozmieniac i wszycho gra
jak byś niemugłczegos odkrecici to musisz wymienic całom belke
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

 

Postprzez pablomed » 20 paź 2009, o 16:56

shibbyOP napisał(a):przede wszystkim 2x droższe)
Koło mnie w sklepie linki pod bębny tylko 25 zeta, a linki pod tarcze aż 25 zeta. Firmy Linkor o ile pamietam. Nie ma żadnej różnicy w cenie krótko mówiąc, a linki te sa dobre, nawet gumy uszczelniające są dobrej jakości co już sprawdziłem po kilku latach używania.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrus23 » 20 paź 2009, o 19:47

k-m-r1 napisał(a):
nie wiem po co wymieniac cala belke,skoro mozna same czopy pozmieniac i wszycho gra
jak byś niemugłczegos odkrecici to musisz wymienic całom belke
jak bym nie mógł
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron