brak hamulców

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

brak hamulców

Postprzez swatu » 7 kwi 2011, o 15:10

Witam.Wracajc dzis z Kielc zauwazylem ze po wcisnieciu pedalu hamulca auto praktycznie nie reagowało na hamowanie,pedał wpadał w podłoge ,musiałem nadrabiac to ręcznym.Na miejscu stwierdziłem ze nie ma płynu.Pompka jak i jej okolice sa suche ,brak jakich kolwiek wycieków.Podejrzewam najgorsze pekniety przewód hamulcowy gdzies pod autem.

Jaki bedzie odpowiedni płyn hamulcowy do silnika 1.6 ABU.
i co mogło byc przyczyna zginiecia płynu?
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

brak hamulców

 

Postprzez komar » 7 kwi 2011, o 15:41

oglądnij dokładnie, koła przód, tył... wymieniałeś (lub dolewałeś) płyn w ogóle? musisz zobaczyć przewody hamulcowe, najlepiej wejdź pod auto i powinieneś znaleźć odpowiedź ;P


DOT 4 wg mnie
Avatar użytkownika
komar
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 mar 2011, o 18:32
Lokalizacja: Kraków

Postprzez liwinglawida » 7 kwi 2011, o 15:55

i co mogło byc przyczyna zginiecia płynu?


przerdzewiały przewód hamulcowy...
liwinglawida
 

Postprzez swatu » 8 kwi 2011, o 12:28

znalzalem wyciek ,lecz nie wiem co jest jego przyczyna, nie widac peknietego przewodu ,no chyba ze jest schowany , wyciek znajduje sie na tyle auta praktycznie zaraz pod siedzeniem pasazera daje foti i licze na wasza pomoc co dalej robic. :(


1.jpg
1.jpg (18.61 KiB) Przeglądane 1051 razy

<
2.jpg

<
3.jpg

<
4.jpg
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chrzanek24 » 8 kwi 2011, o 15:08

Pod osłona idzie stalowy, przewod hamulcowy, albo sie przetarł albo przerdzewial, trzyba wymienic, odpowietrzyc i już
chrzanek24
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 mar 2011, o 20:45
Lokalizacja: Słupia Jędrzejowska

Postprzez swatu » 8 kwi 2011, o 17:21

a jak sciagnac ta osłone?
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lydzior » 8 kwi 2011, o 18:57

te okrągłe blaszki można odkręcić , śrubokręt płaski i delikatnie pukać
Avatar użytkownika
lydzior
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 20:54
Lokalizacja: toruń

Postprzez swatu » 8 kwi 2011, o 21:40

jest jakis schemat jak to wyglada pod ta blacha chciałem sie psychicznie nastawic do naprawy :) a nie wiem co mnie czeka.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Suchy87 » 8 kwi 2011, o 22:21

Hej po prostu przewód stalowy,pewnie cały zardzewiały :p i podłoga :D żadnych więcej niespodzianek nie ma :) Jak już robisz ten przewód to proponuje zmienić cały tylny układ hamulcowy. pzdr.
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

Postprzez Piaggio » 9 kwi 2011, o 21:58

Co do płynu to raczej standardowo DOT 4 choć jeśli zależy Ci na jakimś lepszym rozwiązaniu proponował bym płyn hamulcowy stosowany do motocykli firmu MOTUL, dlaczego? ma dużo wyższą temperature wrzenia,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez k-m-r1 » 10 kwi 2011, o 11:09

DOT 4 tylko .żę jak go zalejesz i masz cos jeszce nieszczelne to pujdzie w ciagu 2 miechó sie jeba...
ja tak miałem zalałęm DOT4 i poszedł micylinderek z tyłu widac było cos z nim nieteges ale wymieniłem oba na tyle 30 minut robity i odpowietrzenie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron