glosne hamulce

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

glosne hamulce

Postprzez lothar83 » 26 gru 2007, o 02:17

witam,mam problemik jak ruszam po dluzszym postoju np.rano i zahamuje to strasznie tra mi tylne chamulce,sa glosne jak ktos by piachu tam dosypal-mam bebny-po paru chamowaniach przestaje i jest spoko.co musze wymienic?dzieki,pozdrawiam
lothar83
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 15:08
Lokalizacja: Iława

glosne hamulce

 

Postprzez młody88 » 28 gru 2007, o 11:39

prawdopodobnie linki stoją
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez ted3 » 30 gru 2007, o 09:39

Skorodowane cylinderki.Ściągnij bębny, zobaczysz co i jak .
ted3
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 26 cze 2007, o 10:57
Lokalizacja: wielkoplska

Postprzez młody88 » 30 gru 2007, o 11:53

cylinderek nie zablokuje szczęki.
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez ssteve » 26 maja 2008, o 12:29

lothar83,
Witam
mam ten sam problem ktory ty miales w grudniu z hamulcami, po dluzszym postoju np.rano jak zahamuje to strasznie mi tra tylne hamulce. Jestem ciekaw co bylo przyczyna tego i jak sobie poradziles z tym problemem. Szukalem podpowiedzi na forum ale niestety nic mi tak do konca nie pasowalo, twoj opis objawow pasuje dokladnie do tego co dzieje sie u mnie. Prosze o pomoc.
pozdrawiam
Stefan
ssteve
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 10:13
Lokalizacja: Tczew

Postprzez Mario Mario » 1 cze 2008, o 08:35

Jakby nie patrzeć, to przy sprawnych linkach w bębnach musi odbijać, linki od recznego mają sprężyny. Powiem krótko, 3 tygodnie temu mialem to samo, ale z lewej tylko strony. Zdjąem bęben i bylo widać jak na dloni, że linka i spręzyna odbijająca byly tak skorodowane, ze nie tylko nie odbijay szczek ale je blokowaly. Ja kupilem za 30 zl dwie linki wymienilem sam i jest wszystko oki. Aby sprawdzić czy linki są sprawne, bez zciągania bębnów, zrób to za pomocą dźwigni ręcznego. Podnieś jedną stronę tylu samochodu, niech ktoś powoli zaciąga ręczny a ty kręć kolem, nastepnie należy powoli puszczać ręczny i będziesz widzial i slyszal czy ci linka odbija, czy jednak blokuje kolo. Poza tym po samym odbijaniu dźwigni od ręcznego będziesz widzial czy jest to pod oporem czy luźno ci opada ta dźwignia. U mnie jak zaciągnąlem ręczny to po zwolnieniu nie czylem żadnego oporu, który powodowalby samoczynny powrót dźwigni do poprzedniej pozycji. Jakby okazalo się, że to linki to napisz a powiem jak szybko i latwo je wymienić. Pozdro.
Mario Mario
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 29 maja 2008, o 07:43
Lokalizacja: Lublin


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości

cron