Moderator: Moderator
tył nie będzie ci blokował kół jak przód, tylko będzie "wspomagał" przednie hamulce.blant501 napisał(a):witam. mam duzy problem natomiast nie chce hamowac mi tylne prawe kolo
strzelu napisał(a):witam, obawiam się, że jesteśmy w tej samej sytuacji. czytam tematy o korektorze i wszyscy twierdzą, że jest on na tylniej belce, podczas gdy u mnie ze zbiornika z płynem wychodzą przewody na tylne bębny. przewód na prawy tył zaczyna się od powiedźmy "korektora", wygląda to jak troche grubsza rurka, nie wiem jaką to funkcje pełni. jeśli chodzi o lewy tył to ta "rurka" jest troche dalej na przewodzie. lewy tył hamuje dobrze. ręczny blokuje oba koła też bardzo dobrze. hamulec odpowietrzony, cylinder wymieniony. na stacji różnica w hamownaiu tyłu to ponad 50%. kupiłem "rurkę" na szrocie za 10 zl, wkrecilem za poprzednią i jest to samo. (na szrocie kupilem dwie, wiec spórbuje wstawić 2gą, ale wątpie czy to coś da). ewentualnie spórbuje zamienić te "rurki"które mam. jeśli przestanie hamować lewy tył no to już wiem. ale pytanie do osób obeznanych, co to jest za "rurka"? silnik 1.4. ABD 60 KM, ewentualnie moge wrzucic zdjecia, ale to juz jutro,
pozdrawiam
[ Dodano: 2011-11-07, 17:17 ]
przypadkiem natknąłem się na to na forum.... chodzi mi o niebieski kwadracik tutaj lnk:
http://imageshack.us/photo/my-images/266/rurka.jpg/
[url=http://img266.imageshack.us/img266/1618/rurka.th.jpg]Obrazek[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
i w roli ścisłości ta rurka odpowiada za prawy tył.. racja ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości