Moderator: Moderator
w więc odpowietrzanie zaczynasz od koła najdalej oddalonego od serwa, czyli tylnie od strony pasażera, ktoś pompuje pedałem do momentu az zaczyna być twardy nastepnie trzyma wcisniety hamulec a ty odkrecasz odpowietrznik, zakrecasz a wtedy osoba znow pompuje ( osoba ktora trzyma wcisniety pedal musi go miec wcisniety az ty zakrecisz odpowietrznik) nastepnie analogicznie robicie to samo z tylnik kolem po stronie kierowcy, nastepnie z przednim od strony pasazera i na koncu z przednim od strony kierowcy. pilnujac caly czas aby nie zabraklo plynu w zbiorniczku, Jezeli pedal delikatnie Ci ucieka moze masz gdzies nieszczelność? obejrzyj dokładnie wszystkie przewody.Mariusz164 napisał(a):może ktoś napisze jak najlepiej odpowietzyć hamulce jutro zamierzam się za to zabrać.
Piaggio napisał(a):hymmm ja więc chyba nie pomoge może cylinderki sie nie cofają, albo być może servo sie skonczyło? chodz ta część bywa raczej bardzo trwała, niech wypowiedzą sie inni, killah, tez mial jakiś czas temu problem z heblami może coś Ci podpowie?
SeeeB napisał(a):Witam.
Rowniez mam problem z grzejaca sie tarcza na prawym przednim kole.
W zeszlym roku juz mialem taki problem. Okazalo sie ze mialem skorodowany tloczek w zacisku. Po przeczyszczeniu tloczka i wymianie gumowego przewodu hamulcowego problem zniknal.
W tym roku problem pojawil sie ponownie wiec wymienilem caly zacisk, wstawiajac uzywany ktory kupilem na szrocie (tloczek w nim wyglada idealnie, zadnych zarysowan ani sladow rdzy). Ale zmiana zacisku nic nie dala, tloczek nadal sie nie cofa i nadal tarcze sie grzeja.
Ma dwa pytanka:
1. Czy jest taka mozliwosc ze od goracych hamulcow mogla stopic sie guma w tym elastycznym przewodzie? (gdzies na forum znalazlem taka teorie)
2. Jezeli zacisk i tloczek sa w dobrym stanie to po zalozeniu uszczelek i zlozeniu zacisku jak ciezko to powinno chodzic? (Nie jestem pewien czy nie chodzi to wszystko za ciezko, tloczek da sie wcisnac jedynie zaciskiem stolarskim.)
SeeeB napisał(a):Dzisiaj po raz drugi wymieniałem uszczelkę w zacisku i efekt taki ze tłoczek ścina tą wewnętrzną uszczelkę i płyn hamulcowy cieknie.
Przy wymianie korzystałem z zestawu naprawczego autofren.
Tłoczek bardzo ciężko było wcisnąć.
Co w takiej sytuacji robić?
Próbować z uszczelkami innego producenta?
Starej uszczelki nie mam.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości