Jak rozebrać zaciski hamulcowe?

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Jak rozebrać zaciski hamulcowe?

Postprzez marcin92golf » 17 sty 2014, o 20:32

Witam.
Posiadam heble 280mm przód i 226mm tył w moim golfie.
Mam pytanie. Chciałbym oddać zaciski do malowania proszkowego, jednak przed tym musiał bym je ściągnąć oraz całe rozebrać.
Czy możecie powiedzieć mi jak to uczynić? :) Fajnie by było gdyby ktoś przedstawił jakąś instrukcję krok po kroku.
Pozdrawiam ;)
marcin92golf
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:24
Lokalizacja: Poznań

Jak rozebrać zaciski hamulcowe?

 

Postprzez Gesiu_15 » 17 sty 2014, o 20:38

tu masz wszystko opisane http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90404 ;-)

Odkręcasz jarzmo i wsioo ;-) potem wyjmujesz tłoczek , osłonę przeciwpyłową , oring jest też w srodku i też do wyjęcia ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Jak rozebrać zaciski hamulcowe?

Postprzez Radi » 19 sty 2014, o 21:14

marcin92golf napisał(a):Witam.
Posiadam heble 280mm przód i 226mm tył w moim golfie.
Mam pytanie. Chciałbym oddać zaciski do malowania proszkowego, jednak przed tym musiał bym je ściągnąć oraz całe rozebrać.
Czy możecie powiedzieć mi jak to uczynić? :) Fajnie by było gdyby ktoś przedstawił jakąś instrukcję krok po kroku.
Pozdrawiam ;)


Jeśli chcesz oddać zaciski do piaskowania i malowania proszkowego to zacznij od przygotowania go. Wiadomo że powierzchnia po której porusza się tłoczek nie może zostać wypiaskowana ani wymalowana także najlepiej zrób tak, odkręć zacisk poluzuj odpowietrzniki, niech cały płyn ze środka wyleci. Następnie wyciągnij tłoczek żeby wyjąć ta gumkę uszczelke która otacza go z zewnątrz ta gumkę oring zostaw w spokoju. Teraz zostało tylko włożyć tłoczek na maksa do środka zakręcić odpowietrznik zatkać dziure po przewodzie (ja użyłem starego przewodu wkręciłem w waż śrubkę) i można oddac zaciski do malowania.
Po akcji malowania wyciągasz stary tłoczek wymieniasz oring w środku czyścisz wszystko bo to podstawa następnie wkładasz nowy oring nowy tłoczek (stary na pewno ma wżery) komplet nowych gumek i cieszysz się zaciskiem jak nowym :) ja przerowadzałem u siebie akcje odnowy załego zawieszenia + heble takze wiem co i jak
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron