Jakie tarcze i klocki?

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 12 lis 2009, o 21:32

BialyUst napisał(a):felgę syfią każde
ale nie każde w jednakowym stopniu, duże znaczenie ma skład materiału ściernego, i dla czyścioszków proponuję zielone EBC
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Cysiu_NS » 12 lis 2009, o 21:39

w katalogu ate do tarcz power disk sa tez klocki o tym samym oznaczeniu przeznaczone do tych tarcz jednak zwykle klocki daja rade
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

jakie klocki i tarcze do 1,8 Variant kombi 1996

Postprzez SITEK » 15 lis 2009, o 11:05

spotkałem na allegro tani zestaw tarcze +klocki brembo za:

129,99zł o indeksie 08.4177.10

199zł o indeksie 528.14 (zasłonięta początkowa część indeksu)

196zł o indeksie 08.5149.14

bywają i droższe po około 300zł

jestem posiadaczem golfa 1,8 GL VARIANT KOMBI 66kw/90km z 1996r.(tarcze pełne) o nr 1HZ (na aukcjach spotykam symbol 1H1, 1H5 ) mam kłopot z tarczami może ktoś mi wyjaśni o co chodzi z tymi indeksami na tarczach brembo, i czy te z indeksem odnośnie aut 1H1 i 1H5 to będą pasowały do mojego auta 1HZ?

słyszałem również że tarcze TRW są dużo lepsze od brembo -czy to prawda? jesli tak to jakie zakupić te TRW i z jakimi klockami? pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz
Avatar użytkownika
SITEK
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 4 paź 2008, o 20:36
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez pablomed » 15 lis 2009, o 12:39

nie patrz na indeksy tylko firmę i wymiary albo dobór wg katalogu. Co do marki - brembo to za duże ryzyko. ATE, TRW, Bosch, Mikoda, Lucas - to sa wiarygodne marki

[ Dodano: 2009-11-15, 11:42 ]
a to 1HZ będzie pomyłką prawdopodonie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez seboljeiv » 15 lis 2009, o 13:52

ja myslalem ze tylko tarcza, jarzmo , zacisk i piasta,zwrotnica + przegub jesli nie pasuje z normalnych golfów a moze mi ktos wytlumaczyc czemu jeszcze trzeba by wymieniac wahacz, sanki i maglownice??????

mocowanie amora takie samo,sworzeń wahacza taki sam, tulejki tez, tylko inne mocowanie drążka stabilizatora??
to dlaczego jeszcze sanki????????

temat nie powinien byc w ukladzie hamulcowym???
seboljeiv
Czytacz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 14 paź 2007, o 23:39
Lokalizacja: wawa

Postprzez LeszekGT » 15 lis 2009, o 14:25

seboljeiv napisał(a):temat nie powinien byc w ukladzie hamulcowym???

Może być :)
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez SITEK » 15 lis 2009, o 22:36

ok to zamówie
TRW tarcze a co do klocków czy mogą być ferodo? czy lepsze będą lucas?
Avatar użytkownika
SITEK
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 4 paź 2008, o 20:36
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez pablomed » 15 lis 2009, o 22:53

Ferodo sa raczej dobre, ale zraziłem się bo jak wielu ludzi kupiłem na allegro zestaw Brembo plus ferodo no i szajs. Ale słowo szajs dotyczy tarcz Brembo, do klocków nic nie mam. Lucas, TRV, ATE - takie firmy. Możesz spróbować klocków EBC - ponoć są dobre chociaż mało popularne
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez SITEK » 15 lis 2009, o 23:17

to może złoże na TRW będzie w w tedy komplecik dzięki za info i pozdrawiam
Avatar użytkownika
SITEK
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 4 paź 2008, o 20:36
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez TOMEK 84 » 16 lis 2009, o 00:43

seboljeiv napisał(a):ja myslalem ze tylko tarcza, jarzmo , zacisk i piasta,zwrotnica + przegub jesli nie pasuje z normalnych golfów a moze mi ktos wytlumaczyc czemu jeszcze trzeba by wymieniac wahacz, sanki i maglownice??????

mocowanie amora takie samo,sworzeń wahacza taki sam, tulejki tez, tylko inne mocowanie drążka stabilizatora??
to dlaczego jeszcze sanki????????

temat nie powinien byc w ukladzie hamulcowym???



tu masz racje nie trzeba az tyle zmieniac jak bys był juz po swapie to z chcecia kupie od ciebit tylne hamulce na swap z bebnów

pozdro
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez LeszekGT » 16 lis 2009, o 01:26

Żeby założyć tarcze z tyłu w golfie z bębnami trzeba wymienić całą belkę.

Jeśli masz już tarcze z tyłu i tylko chcesz zmienić tam rozstaw na 5x100, to wystarczy zmienić same tarcze. Tylko z przodem jest tyle babrania i o to cały ten zgrzyt ;)
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez TOMEK 84 » 16 lis 2009, o 13:26

LeszekGT napisał(a):Żeby założyć tarcze z tyłu w golfie z bębnami trzeba wymienić całą belkę.

Jeśli masz już tarcze z tyłu i tylko chcesz zmienić tam rozstaw na 5x100, to wystarczy zmienić same tarcze. Tylko z przodem jest tyle babrania i o to cały ten zgrzyt ;)


hej nie trzeba wywalac belki z bebnami
aby zmienic bebny na tarcze wystarszy kupic cały komplet hamulcy tarczowych tzn wszystko to co jest prztkrecone do belki
jarzma tarrzecze zaciski...
wszystko zalezy od mocowana bo
mocowanie bebna jest inne niz mocowanie tarcz
(czop) ma inaczej rostawione otwory do mocowana tarczy (mocowanie zacisków )a inaczej do mocowanai bebna i to jest własnie ta róznica w mocowaniu tarcz i bebnów
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości