Jakie tarcze i klocki?

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez Goral1985 » 26 lis 2010, o 18:26

zalezy jakie zaciski masz??? bo jezeli lucas-54 to mozesz wsadzic tarcze wentylowana z tym ze klocki sa ciensze!!!!
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

 

Jaki cylinderek hamulcowy ?

Postprzez cybertom » 26 lis 2010, o 21:12

Witam

Mam zamiar wymienić cylinderek ale w necie sprzedają cylinderki do mojego auta z jedna śruba mocująca i z dwoma. Który wybrać ?

CyberTom
cybertom
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 11 kwi 2010, o 13:46
Lokalizacja: Mochy

Postprzez pablomed » 27 lis 2010, o 15:32

raczej z dwoma ale najlepiej zdjąć koło i popatrzeć od tyłu.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez cybertom » 27 lis 2010, o 18:44

Tylko ze tych z jednym otworem jest najwięcej. Ale faktycznie mam na dwie śruby i znów wtopa kupiłem firmy FEBI niby pasuje od 91-97 i od 1,4-1,8 ale jest na jedna śrubę Teraz mam dylemat co kupić drugi na dwie czy zastosować ten. Sprzedawca zapewniał ze pasuje. Co poradzicie ?

CyberTom
cybertom
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 11 kwi 2010, o 13:46
Lokalizacja: Mochy

Postprzez Mefiusz » 29 lis 2010, o 12:51

Goral1985 napisał(a):zalezy jakie zaciski masz??? bo jezeli lucas-54 to mozesz wsadzic tarcze wentylowana z tym ze klocki sa ciensze!!!!


Na zacisku będzie podany producent? Możesz podać przykład takiego zestawu tarcze wentylowane + klocki? Wiesz może czy w AAZ są takie zaciski? Mam jeszcze jedno pytanie mianowicie cz nacinane i nawiercane tarcze nie spełniają takiej samej funkcji co tarcze wentylowane? chodzi mi konkretnie o MIKODY GT : http://www.mikoda.pl/sklep/27444,VW--VE ... 75KM-55kW-
Ostatnio edytowano 29 lis 2010, o 13:22 przez Mefiusz, łącznie edytowano 1 raz
Mefiusz
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 lis 2010, o 14:29
Lokalizacja: PL

Postprzez gaceq » 29 lis 2010, o 13:18

Skręć koła na maxa w którąś stronę i sam zobaczysz jakie masz tarcze. Jeżeli nie masz wentylowanych to po co kombinować ?
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez Mefiusz » 29 lis 2010, o 13:32

gaceq napisał(a):Skręć koła na maxa w którąś stronę i sam zobaczysz jakie masz tarcze. Jeżeli nie masz wentylowanych to po co kombinować ?


W moim przypadku są to tarcze lite, ale czeka mnie wymiana. Układ hamulcowy odpowietrzony wszystko sprawne.Chciałbym żeby hamulce były mocniejsze stąd mojej pytanie post wcześniej. Nie chce zaśmiecać forum nowym pytaniem, więc podpiąłem się pod założony temat.
Mefiusz
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 lis 2010, o 14:29
Lokalizacja: PL

Postprzez gaceq » 29 lis 2010, o 14:17

Jeżeli masz lite to poco kombinować ? Ja też mam takie założyłem brembo + klocki bosch i jest cacunia :) Hamulce to jednak tylko połowa sukcesu. Załóż dobre zimowe gumy sprawdź ciśnienie. Na dziś to nawet "ciut" mniejsze jest wskazane i "będzie pan zadowolony" :) To wentylowanych musiałbyś założyć nowe jarzma i zaciski. A kombinacje z cieńszymi klockami są chyba bez sensu. Ale to tylko moje zdanie. :)
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez Mefiusz » 29 lis 2010, o 18:15

gaceq napisał(a):Jeżeli masz lite to poco kombinować ? Ja też mam takie założyłem brembo + klocki bosch i jest cacunia :) Hamulce to jednak tylko połowa sukcesu. Załóż dobre zimowe gumy sprawdź ciśnienie. Na dziś to nawet "ciut" mniejsze jest wskazane i "będzie pan zadowolony" :) To wentylowanych musiałbyś założyć nowe jarzma i zaciski. A kombinacje z cieńszymi klockami są chyba bez sensu. Ale to tylko moje zdanie. :)


Zadbałem o wszystko, o czym wspomniałeś. Różnica pomiędzy naszymi "machinami" jest taka, że ja mam z tyłu bębny a Ty raczej tarcze... Zjeździłem tarcze lite brembo mają 9mm i mam klocki całkiem ok ferodo. Myślę, że dobrym wyborem będą tarcze mikody GT, do których dałem linka wyżej czy coś innego polecacie?. Zależy mi na bezpieczeństwie.
Mefiusz
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 lis 2010, o 14:29
Lokalizacja: PL

Postprzez gaceq » 30 lis 2010, o 00:35

Ja również mam bębny na tyle i nawet dobre zdanie o nich. To tak słabo ci hamuje że planujesz modyfikacje ?
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez Mefiusz » 30 lis 2010, o 11:24

gaceq napisał(a):Ja również mam bębny na tyle i nawet dobre zdanie o nich. To tak słabo ci hamuje że planujesz modyfikacje ?


Miałem w planach modyfikację bębnów na tarcze, ale zbyt wiele moich znajomych narzeka na lecące zaciski pod tarcze na tył(golf3,vento), więc zrezygnowałem. Nie narzekam na bębny są ok. Chciałbym żeby przód hamował lepiej, bo tak naprawdę to od niego najwięcej zależy gdyż tył działa "po nim". Sprawdziłem u znajomego w Seacie Cordoba 99r są z tyłu bębny a z przodu tarcze wentylowane i różnica w hamowaniu jest i to duża z tym, że on ma ABS. Czeka mnie w tym momencie wymiana tarcz i klocków, więc chce się dowiedzieć, co mogę zrobić żeby polepszyć działanie hamulców :-) .
Mefiusz
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 lis 2010, o 14:29
Lokalizacja: PL

zestaw klocki+tarcze z allegro

Postprzez TRD » 30 sty 2011, o 11:28

miał ktoś z was do czynienia z takim lub podobnym zestawem aukcja, nadaje się to do czegoś? bo cena zajebiście niska
'94 Golf SAVOY 1.8 ABS
Avatar użytkownika
TRD
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 18:34
Lokalizacja: Łomża

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron