Jakie tarcze i klocki?

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez liwinglawida » 12 mar 2011, o 16:55

zainwestuj w ate ;]
liwinglawida
 

 

Postprzez vwolf » 12 mar 2011, o 19:53

Tanie ale jeszcze spelniaja norme. Sprzedaje je na sklepie i jakos nie ma problemow. Klocek do zwyklej jazdy cena adekwatna do jakosci. Duzo lepsze niz tomex. Sprawdz cene remsy jakosc porownywana do TRW a cenowo duzo tansze.
NISKO SZEROKO TWARDO czyli GERMAN STYLE
Avatar użytkownika
vwolf
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 12 mar 2011, o 21:33

miałem takie klocki w poprzednim aucie, niby są ok, ale mi piszczały w połączeniu z tarczami TRW... strasznie męczące i denerwujące, nie byłem zadowolony
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Lucas » 13 mar 2011, o 12:37

vwolf napisał(a):Tanie ale jeszcze spelniaja norme. Sprzedaje je na sklepie i jakos nie ma problemow. Klocek do zwyklej jazdy cena adekwatna do jakosci. Duzo lepsze niz tomex. Sprawdz cene remsy jakosc porownywana do TRW a cenowo duzo tansze.


Czyli jednak nie taka kicha, sądząc nawet po tej wypowiedzi. Mimo wszystko z własnego doświadczenia powiem Ci, że różnice cenowe na klockach nie są jakieś specjalnie duże i nie wymienia się ich co tydzień więc warto kupić coś lepszego. Zawsze przyjemniej hamować w ciszy, nie słuchać jakichś pisków, nie rysować tarcz zbyt twardymi tanimi klockami...
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Postprzez zuznik » 13 mar 2011, o 14:32

jutro sie okaze co i jakoddaje do warsztatu ,bo nie dam rady odkrecić imbusem 7,ani 6 tych śrub i lipa.40 zeta w plecy,ale kanału i tak nie mam.Na razie dzięki za odpowiedzi.pozdrawiam

[ Dodano: 2011-03-15, 17:49 ]
no i staruszek w garazu.klocki na razie nie piszcza,hamuja w miare,ale tarcze tez by się przydało wymienic,lecz na razie musza wystarczyc.Zestaw naprawczy czyli 4 śruby na imbus 6 do odkręcenia i przykręcania szczek-to 60 zeta,klocki 45 zeta,wsio zamkneło sie w 170zeta,zdarł czy nie? wazne że działa jak trza.Dziękuje wszystkim za dobre rady i pozdrawiam

[ Dodano: 2011-03-15, 18:16 ]
dodam,ze zestaw naprawczy czyli 4 śruby byly firmy ATE

[ Dodano: 2011-03-21, 19:53 ]
200 km juz za mną na tych klockach. ciekawe kiedy zaczną chałasować n a razie ok.pozdrawiam

[ Dodano: 2011-06-02, 21:12 ]
PRZEJECHANE 2 000 KM I COŚ STUKA W JEDNYM KOLE,KLOCKI MAJA LUZ W GÓRĘ I W DÓŁ,I STUKA JAK NIEWIEM PODCZAS JAZDY,CO TO MOŻE BYĆ?
zuznik
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 27 sie 2008, o 22:21
Lokalizacja: bielsko-biała

Postprzez komar » 28 mar 2011, o 20:32

troche robilem w hurtowni motoryzacyjnej i takie zestawy schodziły codziennie, piszczą bo są twarde i też dzięki temu hamują jak to kolega napisał "zacnie" :P miękkie klocuszki nie tyle ze gorzej hamują to szybciej sie ścierają i strasznie brudza alusy... ale za to nie piszczą ;P coś za coś ;P po za tym dotrą się i przestaną piszczeć gdzieś po jakimś tysiaku km ;P
Avatar użytkownika
komar
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 mar 2011, o 18:32
Lokalizacja: Kraków

wymiana tarcz klocków i szczęk

Postprzez darkmen21 » 1 kwi 2011, o 09:37

Mam golfa III 90KM ADZ , 1996, z tego co widziałem mam tarcze wentylowane, musze zkładać takie same, czy mogą być pełne?jaki jest rozmiar tarcz i klocków?i to samo tył, wiem że były dwa rozmiary. Wiem że mogę zmierzyć,ale nie chce mi się zrzucać koła, a może ktoś zna temat to byłbym wdzięczny. :oops:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez Piaggio » 1 kwi 2011, o 10:45

tarcza pełna 256/13 mm klocek grubości około 19mm
tarcza wentylowana 256/20mm klocek grubości 16mm- i jesli masz wentylowane wkładaj wentylowane napewno lepiej hamuluja niz pełne!

tył tarczy 226/10 mm. klocki 15mm.
co do grubości mogą sie nieznacznie różnic zależy od producenta.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez darkmen21 » 1 kwi 2011, o 10:54

Piaggio, dzięki za info, ale z tyłu mam bębny i wiem że nawet w wersji silnika 1.8 były 2 rodzaje wielkosci bębna :kwasny:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez Piaggio » 1 kwi 2011, o 14:07

a to z tylnimi bebnami nie pomoge.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez sirGrzesio » 1 kwi 2011, o 21:29

darkmen21 napisał(a):były 2 rodzaje wielkosci bębna

pierwsze słyszę :shock:
Avatar użytkownika
sirGrzesio
Gaduła
 
Posty: 405
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 18:08
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 1 kwi 2011, o 21:59

można też pokombinować z większymi tarczami na przód.

np tarcza 280mm tylko jarzma od 280mm zmienić.
killah
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron