Jakie tarcze i klocki?

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Pytanie o tarcze

Postprzez Gozzer » 23 paź 2011, o 18:20

Witam wszystkich zastanawia mnie jedna rzecz i z tym wiąże się moje pytanie a mianowicie czy można zmienić zwykłe tarcze hamulcowe na wentylowane bez żadnej przeróbki? Czy cylinderki też trzeca wtedy zmieniać? (chodzi mi o przód)
GozzeR
Avatar użytkownika
Gozzer
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 17:26
Lokalizacja: Podlaskie

Pytanie o tarcze

 

Re: Pytanie o tarcze

Postprzez killah » 23 paź 2011, o 18:30

Gozzer napisał(a):Witam wszystkich zastanawia mnie jedna rzecz i z tym wiąże się moje pytanie a mianowicie czy można zmienić zwykłe tarcze hamulcowe na wentylowane bez żadnej przeróbki? Czy cylinderki też trzeca wtedy zmieniać? (chodzi mi o przód)


zmiana tarcz na szersze ogólnie wymaga zmiany zacisków a to się może wiązać z wymianą zwrotnic i jarzm. Napisz jakie masz to się napisze co się da zrobić.
killah
 

Postprzez Gozzer » 24 paź 2011, o 15:55

To jest pytanie czysto teoretyczne :-) bo jednak wydaje mi się że tarcze wentylowane wcale nie są szersze od zwykłej bo rozbawiamy o grubości a nie średnicy
GozzeR
Avatar użytkownika
Gozzer
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 17:26
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez killah » 24 paź 2011, o 21:00

Gozzer napisał(a):To jest pytanie czysto teoretyczne :-) bo jednak wydaje mi się że tarcze wentylowane wcale nie są szersze od zwykłej bo rozbawiamy o grubości a nie średnicy


to tylko ci się wydaje.

wentylowana tarcza to tak jakby 2 tarcze złączone ze sobą i jest prawie 3x grubsza od zwykłej
killah
 

Postprzez BialyUst » 24 paź 2011, o 21:30

killah, dobrze mowi w najlepszym wypadku bedizesz musiał tylko zmienic zacisk i jarzmo :)

napisz jakie masz tarcze (wielkosc) i zobaczymy co da sie zrobic

pozdro :ok:
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez e2 » 25 paź 2011, o 08:54

killah napisał(a):wentylowana tarcza to tak jakby 2 tarcze złączone ze sobą i jest prawie 3x grubsza od zwykłej


tarcza wentylowana - 20mm, tarcza pełna 13mm - gdzie ty masz 3x? Jest grubsza, ale bez przesady.

Do tematu: wymiana zacisków i jarzm wystarczy by zmienić pełne na wentylowane, sam to przerabiałem i polecam ten zabieg.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 25 paź 2011, o 11:32

e2 napisał(a):
killah napisał(a):wentylowana tarcza to tak jakby 2 tarcze złączone ze sobą i jest prawie 3x grubsza od zwykłej


tarcza wentylowana - 20mm, tarcza pełna 13mm - gdzie ty masz 3x? Jest grubsza, ale bez przesady.

Do tematu: wymiana zacisków i jarzm wystarczy by zmienić pełne na wentylowane, sam to przerabiałem i polecam ten zabieg.


jak ma 239 mm to wymiana zwrotnic
killah
 

Postprzez e2 » 25 paź 2011, o 14:34

killah napisał(a):jak ma 239 mm to wymiana zwrotnic


Nigdzie w temacie nie napisał, że chce większe więc tego nie ująłem, ale mimo wszystko masz rację.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gozzer » 25 paź 2011, o 15:55

e2 dzięki właśnie o to mi chodziło :-) czyli jarzma i zaciski musiał bym mimo chodem zmienic również a czy wiesz jaki to jest koszt? mniej więcej
GozzeR
Avatar użytkownika
Gozzer
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 17:26
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez e2 » 26 paź 2011, o 12:22

To zależy czy chcesz nowe czy używane, zaciski można wyrwać tanio na allegro używki, jarzma tak samo. Ja brałem nowe więc mnie to wyniosło razem z klockami i tarczami (ATE Powerdisc) + robota około 800-900zł
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gozzer » 26 paź 2011, o 15:44

dzięki wielkie e2 co do wymiany to sam sobie poradzę a części tylko nowe :-) na uzywki mnie nie stać :-P
GozzeR
Avatar użytkownika
Gozzer
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 17:26
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez wald » 28 paź 2011, o 21:44

jakie pasują do 2.0 2E 94r. GT
wald
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 21:51
Lokalizacja: Opolskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron