Jakie tarcze i klocki?

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 26 gru 2012, o 21:06

Dj Devilek, cos mi sie kolego wydaje mocno ze masz u siebie conajwyzej 256mm. Chyba ze Twoj golf to wersja GTI TDI
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez Dj Devilek » 26 gru 2012, o 21:31

Imper, mam GT (AFN) a moze i wlasnie 256 mm
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez PiJey88 » 27 gru 2012, o 11:07

po pierwsze to są tarcze do mk4 i nie pasują do mk3, a po drugie jeśli mas GT to masz rozstaw 4x100 i tarcze 256mm
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 27 gru 2012, o 11:56

hmmm nie zwróciłem uwagi na tabele poniżej fot, aukcja rzeczywiście do mk4
co do samych tarcz w mk3 to na dieslach za bardzo się nie znam ale myślałem że 110KM wychodziły jako GTI i miały fele na 5 śrub
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 27 gru 2012, o 11:58

trollu napisał(a):myślałem że 110KM wychodziły jako GTI i miały fele na 5 śrób

a to źle myślałeś :-P
były nawet CL i GL 110KM, najwięcej jest wersji GT, a najmniej GTI TDI
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 27 gru 2012, o 12:20

heh wg mnie najlepiej dobierać tarcze w sklepie bo po roczniku, mocy i kodzie silnika najszybciej się dojdzie jakie hamulce ale i tak najlepiej wcześniej chociaż zobaczyć na ile śrub mamy koła i zmierzyć tarcze jak nie wiemy :-P mnie gościu 10 razy się pytał czy jestem pewny że mam 280mm. co do wersji AFN to niezła zamota, mogli chociaż tylko w GTI go zostawić, fakt "sensu" istnienia GTI TDI pomijam :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez winiarsko » 29 gru 2012, o 12:41

a jest róznica czy załoze tarcze pełne czy wentylowane? bo teraz mam wentylowane i nie wiem czy tłoczek da rade się tak wysunąć? sorka za takie banalne pytania ale nie chce później mieć wtopy przy zakładaniu;p i kurde dalej nie wiem czy np. na przod kupic sobie jakies lepsze tarcze i klocki a na tył gorsze czy np przod i tył takie same...
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez PiJey88 » 29 gru 2012, o 12:54

a jest róznica czy załoze tarcze pełne czy wentylowane?

jest różnica, poza tym, nie kupisz pełnych tarcz 280mm :cisza:

kup zestaw TRW, najlepsze pod względem cena/jakość
wejdź sobie w katalog Intercars i znajdź odpowiednie, tam masz podane ceny, i poszukaj taniej na allegro
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez winiarsko » 29 gru 2012, o 12:56

ok dzięki, a powiedzcie mi jeszcze jak to jest z tymi łożyskami w tylnych kołach/tarczach? mi w warsztacie powiedzieli, ze przy wymianie tylnych tarcz konieczna jest wymiana tylnych łożysk, czy to prawda? i to sa łożyska od kło? pierwszy raz się z takim czyms spotykam i torche mnie to zdziwiło...
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez palio » 29 gru 2012, o 13:01

Tak jest najlepiej. Przy wymianie tylnych tarcz/bębnów zaleca się wymianę łożysk wraz z bieżniami. Jedna robota koszt niewiele większy.
Jak założysz nowe tarcze a stare łożyska to po jakimś czasie może się okazać, że łożysko do wymiany i trzeba wszystko od nowa demontować a koszta rosną.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 29 gru 2012, o 14:57

komplet łożysk na tył to ok 50-60 zł więc nie ma co się szczypać i trzeba wymienić przy okazji
np http://allegro.pl/lozyska-piasty-tyl-b4 ... 55636.html
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Montaż tarcz z tył

Postprzez Stormy » 30 gru 2012, o 10:32

Z powodu małej awarii łożyska na autobahnie będę zmuszony naprawić tylny lewy hamulec, a przymierzałem się do montażu tarcz z tył, więc chciałbym zapytać jaki to będzie koszt i przede wszystkim: co trzeba wymienić i czy dam radę zrobić to sam?
Stormy
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 00:00
Lokalizacja: UK

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości