Jakie tarcze i klocki?

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez PiJey88 » 31 gru 2012, o 18:43

ale wygląda inaczej jak jest racza z tyłu a nie bęben jak w dużym fiacie :dobani:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Gofer » 1 sty 2013, o 13:03

PiJey88 napisał(a):a nie bęben jak w dużym fiacie


W dużym Fiacie jest ... tarcza z tyłu :-)
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez pawelkgw » 1 sty 2013, o 16:29

Po zmianie bębnów na tarcze z tyłu nie uskuteczni się siła hamowania?
Też się nad tym zastanawiałem, bo czeka mnie kompletna regeneracja bębnów. Praktycznie wszystko mam w nich dojechane i zmiana na tarcze byłaby nie wiele droższa. ;-)
pawelkgw
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 19 wrz 2012, o 18:43
Lokalizacja: ok. Końskie (TKN)

Postprzez Paweu » 1 sty 2013, o 17:45

pawelkgw napisał(a):Praktycznie wszystko mam w nich dojechane i zmiana na tarcze byłaby nie wiele droższa.


czy ja wiem czy tak niewiele droższa... W moim mk3 wymieniałem kolejno
piasty+łożyska , bębny, szczęki hamulcowe+cylinderki i zmieściłem się w niecałych 370zł za części. :zawstydzony:

No ale jeśli masz opcję kupienia całej belki taniej i do już przyjmijmy najtańszą opcję czyli wymiana tylko klocków , tarcz oraz cięgien ręcznego to fakt wychodzi niewiele drożej.

Swoją wypowiedz odnosiłem do linku z tymi hamplami od golfa gti. ;p chyba że ktoś celuje w wyższe moce to ok zwracam honor... :ok:

Jednak lepszym rozwiązaniem jest kupno i montaż zastawu z g60
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 1 sty 2013, o 19:47

Z tyłu siłę i tak ogranicza korektor hamowania więc pakowanie nie wiadomo jakich tarcz na tył mija się z celem raczej
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Stormy » 1 sty 2013, o 22:40

Hamulce planuję większe, a nie mniejsze, ponieważ powoli przygotowywuję auto do swapa na R32.

[ Dodano: 2013-01-09, 17:15 ]
Pozwolę sobie odświeżyć:
belka od Golfa IV podejdzie bez żadnego spawania, naginania, itd.?
Kupuję takie coś: http://moto.allegro.pl/golf-iv-97-03r-b ... 84825.html
ściągam stare, montuje to i nie powinno być żadnych problemów?
Tak btw. jak zmieniam belkę to wejdzie mi tam elegancko piasta na 4x100?
Stormy
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 00:00
Lokalizacja: UK

Jakie klocki i tarcze ..

Postprzez Porki89 » 2 sty 2013, o 22:24

Hejka mam pytanie jakie dobre tarcze i klocki dobrać za rozsądną cenę do mojego golfa 1.6 AEA, żeby dobrze hamowały i nie piszczały :) Bo ATE są zak***** drogie a tez nie potrzebne aż tak do mojego autka.
Porki89
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 lip 2011, o 09:36
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez PiJey88 » 3 sty 2013, o 14:57

polecam zestaw TRW
napisz jaki masz rozmiar tarcz to ci prześlę link do kilku sensownych tarcz i klocków
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 3 sty 2013, o 15:45

Tarcze polskiej firym Mikoda sa bardzo dobre!! do tego klocek TRW + wymiana plynu i juz masz znaczaca poprawe w sile hamowania,
Do AEA szły pelne tarcze 239....
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Porki89 » 3 sty 2013, o 17:41

Dzięki koledzy tarcza to 240 i własnie zamówiłem cały komplet TRW :)
Porki89
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 lip 2011, o 09:36
Lokalizacja: Zawiercie

[1.9 TD] Jakie hamulce ?

Postprzez szymon_aaz » 10 lut 2013, o 10:31

Witam wszystkich :) Niestety ostatnio w moim Golfie, pękła lewa tarcza hamulcowa, dlatego konieczna jest wymiana. Oczywiście wymienione zostaną obie tarcze na nowe + nowe klocki. Mam pytanie odnośnie samych parametrów hamulców, ponieważ nie chciałbym zamówić złych części.

Jakie wymiary tarcz są w Golfie 1.9 TD AAZ, hatchback 3D z 1992 roku oraz jakie klocki, bo podobno są 2 rodzaje. Tarcza jest zwykła (nie wentylowana), podobno ma mieć średnicę 239 mm, a grubość no właśnie albo 10 mm albo 12 mm, sam nie wiem. Słyszałem, że istniały dwa systemy hamulców KH lub VW, pytanie tylko jaki jest u mnie i jak rozpoznać właściwy.

Jakiej firmy zakupić tarcze i klocki, auto jeździ mało, nie rozpędzam się nim nie wiadomo ile i nie muszę mieć jakich super drogich hamulców, nie chcę też kupować szajsu z allegro nie znanego pochodzenia, bo hamulce rzecz ważna. Myślałem o BOSCH`u co Wy na to ?

Pozdrawiam :)
szymon_aaz
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 12 gru 2012, o 10:56
Lokalizacja: Krasnystaw

Postprzez brzesiu » 10 lut 2013, o 13:22

Kiedyś miałem komplet Jurida tarcza i klocki. Fajnie hamowały nie pyliły przesadnie i w ogule nie piszczały.
Ferodo generalnie nie polecam do spokojnej jazdy. Piszczą jak pospieszny na stacji Warszawa Wschodnia ;P
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości