korektor siły hamowania

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 1 sty 2013, o 13:28

assesino napisał(a):i gdy depnę mocno po hamulcach to auto staje mi bokiem.

To nie usterka korektora on równo daje na tylną oś tylko wina któregoś z kół , albo źle wyregulowany ,lub nie odpowietrzone tu szukaj przyczyny
posprawdzaj samonapinacze , czy linki ręcznego równo pracują itd :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez assesino » 1 sty 2013, o 13:33

pietrasiak2 napisał(a):posprawdzaj samonapinacze

chodzi o samoregulatory szczęk hamulcowych?
Alpine CDA 9835R...Hifonics Falcon...RAINBOW SLC 265.25 KICK NG...Alpine 3544...Audio System HX08SQ BR
Avatar użytkownika
assesino
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:39
Lokalizacja: Chełm

Postprzez pietrasiak2 » 1 sty 2013, o 13:36

Tak ,w MK3 z bębnami to często staje , a z tarczami staje dźwignia ręcznego w zacisku ... taka konstrukcja :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez assesino » 1 sty 2013, o 13:38

A da radę to reanimować czy trzeba rozglądać się za nowymi?
Avatar użytkownika
assesino
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:39
Lokalizacja: Chełm

Postprzez pietrasiak2 » 1 sty 2013, o 13:41

Zdejmij i oceń stan sprężyn , ewentualnie wymień(są komplety naprawcze)zrób regulację i powinno być ok :-)
Dopiero jak równo będzie brał i za mocno nurkował weź się za korektor :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez assesino » 1 sty 2013, o 13:46

ok.dzięki,tak zrobię
Alpine CDA 9835R...Hifonics Falcon...RAINBOW SLC 265.25 KICK NG...Alpine 3544...Audio System HX08SQ BR
Avatar użytkownika
assesino
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:39
Lokalizacja: Chełm

Postprzez 89matt » 25 mar 2013, o 10:15

assesino napisał(a):A czy da się jakoś wyregulować ten korektor siły hamowania, ja mam z tyłu bębny i auto jest obniżone i gdy depnę mocno po hamulcach to auto staje mi bokiem.

[ Dodano: 2013-01-01, 12:25 ]
Oczywiście na śniegu, na suchej nawierzchni jest ok


Przy obniżonym samochodzie korektor zachowuje się jakby jechał z tyłem pod obciążeniem (belka się dogina) dlatego ci blokuje. Staje bokiem bo tył jest lekki. Kolektor działa poprawnie niestety obniżenie go oszukuje.

Teraz z innej beczki... Potrzebuje schemat podłączenie kolektora lub jakieś info jak go podłączyć. Na wyjściu z pompy na np prawe tylne koło podłączyć pionowo czy na krzyż na korektorze?
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez Stealth » 12 kwi 2013, o 09:36

Witam,
Odgrzeję temat. Chciałem zapytać czy korektor siły hamowania jest taki sam dla wszystkich golfów? Bo mój przecieka i trzeba wymienić. Nówka kosztuje dużo i szukam używki.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Paweu » 12 kwi 2013, o 09:48

Stealth napisał(a):Witam,
Odgrzeję temat. Chciałem zapytać czy korektor siły hamowania jest taki sam dla wszystkich golfów? Bo mój przecieka i trzeba wymienić. Nówka kosztuje dużo i szukam używki.


Były stosowane 2 rodzaje korektorów... Najlepiej numer części posiadać.

Jesteś pewien że cieknie korektor? Może przewód hamulcowy powiedział papa ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Stealth » 12 kwi 2013, o 09:56

Auto mam u mechanika i dzwonił do mnie, że zaglądał i że to korektor cieknie. Ja sprawdzić tego nie mam możliwości. Na allegro znalazłem taki:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3102009785
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez pablomed » 15 kwi 2013, o 23:08

Stealth, ryzyk fizyk, ja kupiłem używkę za 3 dychy i jest ok, ale póki nie założysz to nie wiesz czy będzie ok.
Odnośnie obniżenia auta - korektory maja regulację opis w każdej serwisówce potrzebne 2 manometry jeśli chce się mieć na tip top
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez zicer » 17 kwi 2013, o 11:20

A ja mam taki problem, jak sprawdzałem to tył hamuje na podniesionych kołach, ale jak rozpędzę się na żwirówce i wcisne do podłogi hamulec, to widać tylko przednie ślady hamowania, a tarcze z tyłu są mało ruszone, jakby tam hamulce nie działały...
Avatar użytkownika
zicer
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:42
Lokalizacja: Kuźnica (Podlaskie)

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości