Witam .
Mam pytanie .
Powiedzcie mi czy da radę jakoś sprawdzić czy korektor działa ?
Mam go na stole , bo jestem w trakcie wymiany tulei tylnej belki .
Korektor poci mi się , czasem pod samochodem widać plamkę dokładnie pod korektorem .
Wpadłem na pomysł żeby w otwory , które są w korektorze psiknąć powietrzem i ręką zamykać tą łapę co jest z tą sprężynką . psikałem powietrzem do każdej z dziur i powietrze wylatuje bez różnicy jak ustawię tą łapę , mam rozumieć , że korektor jest szrot ?
Druga sprawa . Z racji tego , że jest on nieszczelny chciałbym go wywalić z samochodu , czytałem trochę na ten temat i jedni piszą , że po zastosowaniu trójnika samochód może na śliskiej nawierzchni podczas hamowania wpaść w poślizg z racji tego , że zablokują się tylne koła , inni piszą zaś , że nic się dziać nie będzie . W temacie jest też mowa o dławiku .
Proszę o jakieś porady , bo siostra już się wścieka , że jeżdżę szwagra autem