pawelus6, Właśnie dlatego:
"Kupiłem pompę z golfa III 1.4 która miała te małe korektory wkręcane w pompę, po jednym na każde koło"
Nie miałem zamiaru jeździć bez niczego, koszt nowego korektora na belkę nie wchodził w grę. Dlatego zdecydowałem się na korektory na pompę z 1.4 i jak się okazało trafiłem na korektory ate więc jestem spokojny.
Fakt że bez korektora obie osie hamują z taką samą siłą odczuć dało się po pierwszej jeździe.
pawelus6 napisał(a):Wole dać 300 zł
a cała pompa z 1.4 za 14zł
Po założeniu małych korektorów ewidentnie siła hamowania w pierwszej chwili skupia się na osi przedniej a tylna hamuje po niej. Wcześniej jak mówiłem gdy nie było żadnego korektora auto ewidentnie hamowało tyłem co wyczuć można bardzo łatwo.
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."