Moderator: Moderator
AmokK napisał(a):Witam, mam oto taki problem. Dziś podczas jazdy w pewnym momencie pedał hamulca stał się bardzo miekki. Płynu mam max, hamulce wymieniałem z 1,5 miesiąca temu. Klocki wraz z tarcza nie było żadnych problemów aż do dziś. Jedynie co mnie niepokoi to wysoka temp. tarczy i klocka. Jakieś pomysły czego to może być przyczyna. Jak zgasze samochód to wystarczy że do pompuje hamulec i jest już twardy.
killah napisał(a):Snejka opcję bym rozważył ale dla mnie objawy to zapowietrzenie układu. Powiedz czy wszystkie koła są gorące?
Snejk18 napisał(a):killah napisał(a):Snejka opcję bym rozważył ale dla mnie objawy to zapowietrzenie układu. Powiedz czy wszystkie koła są gorące?
U mnie było tak, że wyjechałem w trasę, jakieś 30-40 km, dzień był trochę bardziej upalny ale na początku wszystko było OK.
Przejeżdżałem przez większe miasto, światła, koreczek i w pewnym momencie mało nie przyładowałem w samochód jadący przede mną, bo za którymś razem pedał hamulca praktycznie wpadł mi w podłogę. Szybkie "przypompowanie" i jakoś wyhamowałem.
Przez resztę miasta jechałem powoli i ostrożnie bo pedał był praktycznie cały czas miękki.
Miasto się skończyło, wyskoczyłem na trasę, 5 minut jazdy bez hamowania i hamulec znowu jest twardy i hamuje normalnie...
Wydaje mi się, że jeżeli byłby to zapowietrzony układ, to cały czas miał bym problemy, a nie w upalne dni przy intensywnym używaniu hamulca...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości